دانلود آهنگ جدید امید آرین به نام میدونی

متن آهنگ جدید میدونی - امید آرین

Скачать новую песнюOmid Ariyan Midooni

Текст песни Midooni Omid Ariyan



نمیشه که نباشی عشق دلم بدون تو میمره قطعا دلم
Ты не можешь умереть без моей любви
میگیره اگه یه روزم نباشی ولم کنیو بریو جداشی
Она говорит, что если ты однажды не отпустишь меня
میدونی تو واسه دلم یه دونه ای تو همیشه تو قلبم نمونه ای

دانلود آهنگ امید آرین به نام میدونی


دانلود آهنگ جدید میدونی از امید آرین
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امید آرین به نام میدونی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید میدونی را با صدای شنیدنی امید آرین دانلود کنید و گوش دهید
امید آرین به نام میدونی متن آهنگ
تکست آهنگ میدونی از امید آرین
Download New Music By Omid Ariyan Called Midooni
Download New Song By Omid Ariyan - Midooni
With Text And Direct Links
Lyrics Music Omid Ariyan Midooni
متن آهنگ امید آرین میدونی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Omid Ariyan Adında Midooni
Лирика Midooni Omid Ariyan
скачать песню Midooni - Omid Ariyan С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید امید آرین به نام میدونی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امید آرین به نام میدونی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید میدونی - امید آرین

Yeni şarkı indir Omid Ariyan Adında Midooni

Şarkı Sözleri Midooni itibaren Omid Ariyan



نمیشه که نباشی عشق دلم بدون تو میمره قطعا دلم
Ты не можешь умереть без моей любви
میگیره اگه یه روزم نباشی ولم کنیو بریو جداشی
Она говорит, что если ты однажды не отпустишь меня
میدونی تو واسه دلم یه دونه ای تو همیشه تو قلبم نمونه ای
Ты знаешь, что у меня есть сердце, ты всегда являешься примером в моем сердце
بینمون نداریم حاشیه ای هی بخوایی بیاری حتی بهونه ای
Мы не думаем, что вы хотите сделать маржу, даже оправдание
میدونی تا تهش باهاتم میدونی دیونه ی نگاهت
Ты знаешь дно меня, ты знаешь своего безумца
اصلاهم به هیچی فکر نکن هر چی تو بگی تا تهش پایتم
Я действительно не думаю о том, что вы говорите, пока я не закончу
تا ته دنیا هم که بری هستم من دیگه نمیکشم دست از
До конца света я уйду, Я никогда не сдамся
دوست داشتنت واسم شیرینه هر چی بگی به دلم میشینه
Моя дорогая, я люблю все, что ты говоришь
قلبت تو دیگه شده جای من کسی دیونت نیست مثل من
Твое сердце уже на моем месте
نمیذارم کسی بخوادت تورو تو همیشه پیشم بمونو نرو
Не позволяйте никому просить вас всегда оставаться со мной