دانلود آهنگ جدید محمد نظری به نام بغض اجباری

متن آهنگ جدید بغض اجباری - محمد نظری

Скачать новую песнюMohammad Nazari Boghz Ejbari

Текст песни Boghz Ejbari Mohammad Nazari



درده صدام پر بغضه چشام
Саддама болит глаз  
همه چیمو دیگه باختم داره میگیره نفسم
Все мои шимпанзе теряют дыхание
  All my chimps are losing my breath

دانلود آهنگ محمد نظری به نام بغض اجباری


دانلود آهنگ جدید بغض اجباری از محمد نظری
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد نظری به نام بغض اجباری با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید بغض اجباری را با صدای شنیدنی محمد نظری دانلود کنید و گوش دهید
محمد نظری به نام بغض اجباری متن آهنگ
تکست آهنگ بغض اجباری از محمد نظری
Download New Music By Mohammad Nazari Called Boghz Ejbari
Download New Song By Mohammad Nazari - Boghz Ejbari
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Nazari Boghz Ejbari
متن آهنگ محمد نظری بغض اجباری به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohammad Nazari Adında Boghz Ejbari
Лирика Boghz Ejbari Mohammad Nazari
скачать песню Boghz Ejbari - Mohammad Nazari С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محمد نظری به نام بغض اجباری با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد نظری به نام بغض اجباری با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بغض اجباری - محمد نظری

Yeni şarkı indir Mohammad Nazari Adında Boghz Ejbari

Şarkı Sözleri Boghz Ejbari itibaren Mohammad Nazari



درده صدام پر بغضه چشام
Саддама болит глаз  
همه چیمو دیگه باختم داره میگیره نفسم
Все мои шимпанзе теряют дыхание
  All my chimps are losing my breath
Все мои шимпанзе теряют дыхание
میشه برگردی داره میمیره دلم
Вы можете вернуться, чтобы умереть  
وقتی آغوشتو ندارم من کجا آروم بگیرم
Где я задерживаю дыхание, когда у меня нет тебя?
  Where do I hold my breath when I don't have you?
Где я задерживаю дыхание, когда у меня нет тебя?
واسه گریه هام دارم شونه هاتو کم میارم
Я собираюсь опустить ваше плечо для моего плача
نمیدونی نمیفهمی که چقدر تورو دوست دارم
Ты не знаешь, как сильно я тебя люблю
میون دستای من جای دستای تو خالین
Мои руки пусты вместо твоих рук
دل من داره جون میکنه دل تو این حوالیه
Мое сердце прямо здесь
توی این آغوشش نفس میبینم کم میاری
Я вижу, как ты дышишь в его руках
واسه من دروغ نگو که چقدر تو دوسش داری
Не ври мне, как тебе это нравится
از تو میپرسم اگه با اینکه چشام میره
Я спрашиваю тебя, не скучаю ли я по глазам  
عاشقونه دروغ میگم تو بیابرو هاتون پیشمه
Я люблю врать тебе
  I love to lie to you
Я люблю врать тебе
دلویرم من از این لبخندای اجباری
Мой бред этой обязательной улыбки
جلو چشام دوسش داری باهاش خوشبختی انگاری
На ваших глазах у вас есть счастье с этим
چه شب هایی به یاد تو با این حال پریشونم
Какие ночи ты меня помнишь хоть
واست آردم زیر بارون من همیشه دعا کردم
Я всегда молился под дождем