دانلود آهنگ جدید پوریا سنوبر به نام تولد

متن آهنگ جدید تولد - پوریا سنوبر

Скачать новую песнюPoriya Senobar Tavalod

Текст песни Tavalod Poriya Senobar



یه شاخه گل کنارم با تو چه حالی دارم
Как насчет цветочного бутона рядом с тобой
امشب تولد توه من هیچیزی کم ندارم
Сегодня у тебя день рождения, у меня ничего нет
یه شمع عاشقونه از صبح تا شب میمونه

دانلود آهنگ پوریا سنوبر به نام تولد


دانلود آهنگ جدید تولد از پوریا سنوبر
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی پوریا سنوبر به نام تولد با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید تولد را با صدای شنیدنی پوریا سنوبر دانلود کنید و گوش دهید
پوریا سنوبر به نام تولد متن آهنگ
تکست آهنگ تولد از پوریا سنوبر
Download New Music By Poriya Senobar Called Tavalod
Download New Song By Poriya Senobar - Tavalod
With Text And Direct Links
Lyrics Music Poriya Senobar Tavalod
متن آهنگ پوریا سنوبر تولد به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Poriya Senobar Adında Tavalod
Лирика Tavalod Poriya Senobar
скачать песню Tavalod - Poriya Senobar С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید پوریا سنوبر به نام تولد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پوریا سنوبر به نام تولد با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تولد - پوریا سنوبر

Yeni şarkı indir Poriya Senobar Adında Tavalod

Şarkı Sözleri Tavalod itibaren Poriya Senobar



یه شاخه گل کنارم با تو چه حالی دارم
Как насчет цветочного бутона рядом с тобой
امشب تولد توه من هیچیزی کم ندارم
Сегодня у тебя день рождения, у меня ничего нет
یه شمع عاشقونه از صبح تا شب میمونه
Любители свечей останутся с утра до ночи
انگاری امشب آسمون ستاره بارونه
Это похоже на радужную звезду сегодня вечером
شب تولد تو یک شب فوق العادست
Твой день рождения чудесная ночь
هدیه من به تو یه قلب پاکو سادست
Мой подарок тебе - чистое сердце
بوی پاییز برام باتو چه عاشقونست
Какой прекрасный запах осени у меня для тебя
شب تولد تو آسمون پر از ستارست
Твой день рождения полон звезд
عشق پاییزی من گری قصه هامی
Моя осенняя любовь Гэри Хэмми Тейл
چیزی من کم ندارم وقتی که تو باهامی
Что-то я скучаю, когда ты со мной
با تو رویایی میشه برقای خشک پاییز
С тобой мечтают об осеннем сухом электричестве
حس عاشقونه ی من میشه باتو لبریز
Чувство моего любовника сокрушит тебя