دانلود آهنگ جدید رضا تبرایی به نام خواب

متن آهنگ جدید خواب - رضا تبرایی

Скачать новую песнюReza Tabarraei Khab

Текст песни Khab Reza Tabarraei



بازم تو خواب من بیا بازم کنار من بشین
Возвращайся спать во сне снова
دستاتو رو سرم بکش چشمای خیسمو ببین
Подними руки мне на глаза
بازم تو خواب من بیا حالم رو زیرو رو بکن

دانلود آهنگ رضا تبرایی به نام خواب


دانلود آهنگ جدید خواب از رضا تبرایی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی رضا تبرایی به نام خواب با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید خواب را با صدای شنیدنی رضا تبرایی دانلود کنید و گوش دهید
رضا تبرایی به نام خواب متن آهنگ
تکست آهنگ خواب از رضا تبرایی
Download New Music By Reza Tabarraei Called Khab
Download New Song By Reza Tabarraei - Khab
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Tabarraei Khab
متن آهنگ رضا تبرایی خواب به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Reza Tabarraei Adında Khab
Лирика Khab Reza Tabarraei
скачать песню Khab - Reza Tabarraei С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید رضا تبرایی به نام خواب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا تبرایی به نام خواب با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خواب - رضا تبرایی

Yeni şarkı indir Reza Tabarraei Adında Khab

Şarkı Sözleri Khab itibaren Reza Tabarraei



بازم تو خواب من بیا بازم کنار من بشین
Возвращайся спать во сне снова
دستاتو رو سرم بکش چشمای خیسمو ببین
Подними руки мне на глаза
بازم تو خواب من بیا حالم رو زیرو رو بکن
Все еще во сне приходят в себя
چشمای خسته منو با خنده زیرو رو بکن
Слеза мои усталые глаза со смехом
چی میشه وقتی پر میشه چشمام ببینم اینجا پیش من نشستی
Что происходит, когда я вижу, как мои глаза наполняются, когда ты сидишь здесь со мной
چی میشه وقتی تورا ببینم بهم بگی که عاشق من هستی
Что происходит, когда я вижу, ты говоришь мне, что любишь меня
چی میشه دستای تورا بگیرم بگم عزیزم خاطرت عزیزه
Что я могу подержать, чтобы сказать, что малыш тебе дорог
چی میشه باشی تا تهش کنارم نباشی چشمام اشکاشو میریزه
Что вы можете сделать, чтобы держаться подальше от меня?
رویای من کنار تو تکرار هر شب منه
Моя мечта с тобой каждую ночь
قلبم فقط برای تو دیونه بار میزنه
Мое сердце просто сходит с ума от тебя
میسازه قلب من تو خواب دنیاشو با چشمای تو
Заставь мое сердце спать в мире твоими глазами
دیونه میکنه بازم قلب منو هوای تو
Это безумие, что мое сердце все еще в твоем воздухе