دانلود آهنگ جدید مهدی تاری به نام جانان

متن آهنگ جدید جانان - مهدی تاری

Скачать новую песнюMahdi Tari janan

Текст песни janan Mahdi Tari



قبل از تو درگیر خودم بودم
До тебя я был вовлечен
قلبم یه مشت رویای درهم داشت
У моего сердца был кулак мечты
پاییز و برگ و نم نم بارون

دانلود آهنگ مهدی تاری به نام جانان


دانلود آهنگ جدید جانان از مهدی تاری
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی تاری به نام جانان با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید جانان را با صدای شنیدنی مهدی تاری دانلود کنید و گوش دهید
مهدی تاری به نام جانان متن آهنگ
تکست آهنگ جانان از مهدی تاری
Download New Music By Mahdi Tari Called janan
Download New Song By Mahdi Tari - janan
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahdi Tari janan
متن آهنگ مهدی تاری جانان به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mahdi Tari Adında janan
Лирика janan Mahdi Tari
скачать песню janan - Mahdi Tari С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهدی تاری به نام جانان با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی تاری به نام جانان با کیفیت 128

متن آهنگ جدید جانان - مهدی تاری

Yeni şarkı indir Mahdi Tari Adında janan

Şarkı Sözleri janan itibaren Mahdi Tari



قبل از تو درگیر خودم بودم
До тебя я был вовлечен
قلبم یه مشت رویای درهم داشت
У моего сердца был кулак мечты
پاییز و برگ و نم نم بارون
Осень и листья и дождь посыпать
این لعنتی عطر تو رو کم داشت
Этот чертов аромат был низок на вас
از هر مسیری دل بریدم چون
Я потерялся во всех отношениях, потому что
بیراهه‌ ی مطلوب من هستی
Ты мой любимый бродячий
تو جان جانان من هستی
Ты моя жизнь
تو دارو ندار من هستی
У тебя нет лекарства для меня