دانلود آهنگ جدید محمد مبارکی به نام عشق جذاب

متن آهنگ جدید عشق جذاب - محمد مبارکی

Скачать новую песнюMohammad Mobaraki eshgh jazab

Текст песни eshgh jazab Mohammad Mobaraki



میتونی بهت بگم من تو عجیب جذابی
Я могу сказать вам, что я странно привлекательна
تو دلیل بیداری علت بیخوابی
Ты просыпаешься из-за сна
میدونم تو هم مثل من دل توی دلت نیست

دانلود آهنگ محمد مبارکی به نام عشق جذاب


دانلود آهنگ جدید عشق جذاب از محمد مبارکی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد مبارکی به نام عشق جذاب با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید عشق جذاب را با صدای شنیدنی محمد مبارکی دانلود کنید و گوش دهید
محمد مبارکی به نام عشق جذاب متن آهنگ
تکست آهنگ عشق جذاب از محمد مبارکی
Download New Music By Mohammad Mobaraki Called eshgh jazab
Download New Song By Mohammad Mobaraki - eshgh jazab
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Mobaraki eshgh jazab
متن آهنگ محمد مبارکی عشق جذاب به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohammad Mobaraki Adında eshgh jazab
Лирика eshgh jazab Mohammad Mobaraki
скачать песню eshgh jazab - Mohammad Mobaraki С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محمد مبارکی به نام عشق جذاب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد مبارکی به نام عشق جذاب با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق جذاب - محمد مبارکی

Yeni şarkı indir Mohammad Mobaraki Adında eshgh jazab

Şarkı Sözleri eshgh jazab itibaren Mohammad Mobaraki



میتونی بهت بگم من تو عجیب جذابی
Я могу сказать вам, что я странно привлекательна
تو دلیل بیداری علت بیخوابی
Ты просыпаешься из-за сна
میدونم تو هم مثل من دل توی دلت نیست
Я знаю, что у тебя нет такого сердца, как я
غیر من کسی عشقتو صاحب دلت نیست
Кроме меня никто тебя не любит
میدونی چیه حقیقت عشق زیبای من
Вы знаете, что правда моей прекрасной любви
تو دلیل آرامش و روح دنیای من
Ты причина мира и духа моего мира
چه خوبه واسه حال دل تو طبیب عشقی
Как хорошо для твоего сердца быть влюбленным
واسه شفای این دل تو قرار نوشتی
Вы написали встречу, чтобы излечить это сердце
ای وای ای وای من حالمون چه خوبه
О, вау, вау, что хорошего мы делаем сейчас
این دل عاشق ما واسه هم میکوبه
Это то, что наш любовник хочет для нас
ای وای ای وای من زندگی چه زیباست
О, как прекрасна моя жизнь
وقتی که عشق آدم هر جا هستی اونجاست
Это где любовь человека, где вы находитесь
ای وای ای وای من تویی عشق و دنیام
О, моя любовь в моем мире
من به همون رسیدم که بوده تو رویام
Я пришел, чтобы быть во сне
ای وای ای وای من میمیریم واسه هم
О боже, я тоже за это умираю
خوشحال و عاشق هستیم فارق از هر چی غم
Мы счастливы и влюблены в грусть
مگه میشه تو رو دوست نداشت دل به عشقت نداد
Разве она не может любить тебя
تو دلیل دیوونگیم جون و قلبم فدات
По причине Дивонга Джуна и моего сердца
خنده های بی دلیلم باعثش تو هستی
Мой смех заставляет тебя смеяться
هر طرف نگاه میکنم پیش روم نشستی
Куда бы я ни посмотрел, ты сидишь передо мной