دانلود آهنگ جدید ابوالفضل داداشی به نام رد پا

متن آهنگ جدید رد پا - ابوالفضل داداشی

Скачать новую песнюAbolfazl Dadashi Rade Pa

Текст песни Rade Pa Abolfazl Dadashi



بارون که میزنه عطر تو از سرم بیرون نمیرم
Дождь, который поражает твой запах, Я не вылезу из головы
دستامو ول نکن تنها نذار منو بین غریبه ها
Не оставляй меня одного между незнакомцами
میپیچه تو سرم از تو این دلم مونده فقط صدات

دانلود آهنگ ابوالفضل داداشی به نام رد پا


دانلود آهنگ جدید رد پا از ابوالفضل داداشی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ابوالفضل داداشی به نام رد پا با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید رد پا را با صدای شنیدنی ابوالفضل داداشی دانلود کنید و گوش دهید
ابوالفضل داداشی به نام رد پا متن آهنگ
تکست آهنگ رد پا از ابوالفضل داداشی
Download New Music By Abolfazl Dadashi Called Rade Pa
Download New Song By Abolfazl Dadashi - Rade Pa
With Text And Direct Links
Lyrics Music Abolfazl Dadashi Rade Pa
متن آهنگ ابوالفضل داداشی رد پا به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Abolfazl Dadashi Adında Rade Pa
Лирика Rade Pa Abolfazl Dadashi
скачать песню Rade Pa - Abolfazl Dadashi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید ابوالفضل داداشی به نام رد پا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ابوالفضل داداشی به نام رد پا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید رد پا - ابوالفضل داداشی

Yeni şarkı indir Abolfazl Dadashi Adında Rade Pa

Şarkı Sözleri Rade Pa itibaren Abolfazl Dadashi



بارون که میزنه عطر تو از سرم بیرون نمیرم
Дождь, который поражает твой запах, Я не вылезу из головы
دستامو ول نکن تنها نذار منو بین غریبه ها
Не оставляй меня одного между незнакомцами
میپیچه تو سرم از تو این دلم مونده فقط صدات
Ты в моей голове. Я просто скучаю по тебе
دنبالتم هنوز
Я все еще ищу тебя
تصویر چشم تو از یاد تو نمیره
Ваше изображение глаза не запомнится
وابستم ولی باور نمیکنی با رفتنت منو دیوونه میکنی
Я зависим от тебя, но ты не можешь поверить, что ты сошел с ума от меня
این حق من نبود تنها بشم برم این شهر کوچه ها با من قدم قدم
Я не имел права просто гулять по улицам этого города со мной
بارون و عشق من
Мой дождь и любовь
پرت حواس من تو رد پای تو دیوونتم من ببین نیست هیچکی جای تو
Мои отвлечения по стопам моего Божественного Я никого не вижу на вашем месте
دارو ندارمو عشق محالمو این قلب پارمو مدیونتم نفس
У меня нет лекарств