دانلود آهنگ جدید دال بند به نام هم آواز

متن آهنگ جدید هم آواز - دال بند

Скачать новую песнюDaal Band ham avaz

Текст песни ham avaz Daal Band



من در شهر تاریکی پنهانم
Я в темном городе
من راز شب بوها را میدانم
Я знаю секрет ночных запахов
تو از چشمم دردم را میبینی

دانلود آهنگ دال بند به نام هم آواز


دانلود آهنگ جدید هم آواز از دال بند
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی دال بند به نام هم آواز با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید هم آواز را با صدای شنیدنی دال بند دانلود کنید و گوش دهید
دال بند به نام هم آواز متن آهنگ
تکست آهنگ هم آواز از دال بند
Download New Music By Daal Band Called ham avaz
Download New Song By Daal Band - ham avaz
With Text And Direct Links
Lyrics Music Daal Band ham avaz
متن آهنگ دال بند هم آواز به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Daal Band Adında ham avaz
Лирика ham avaz Daal Band
скачать песню ham avaz - Daal Band С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید دال بند به نام هم آواز با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید دال بند به نام هم آواز با کیفیت 128

متن آهنگ جدید هم آواز - دال بند

Yeni şarkı indir Daal Band Adında ham avaz

Şarkı Sözleri ham avaz itibaren Daal Band



من در شهر تاریکی پنهانم
Я в темном городе
من راز شب بوها را میدانم
Я знаю секрет ночных запахов
تو از چشمم دردم را میبینی
Ты видишь боль в моих глазах
من از قلبت رازت را میخوانم
Я читаю твой секрет из твоего сердца
همراه من شو در طوفان سختی ها
Присоединяйся ко мне в бурю невзгод
ماه من شو در تره بختی ها آوازم شو تا فردای آزادی
Спой мне в трубах до дня свободы
سرشارم کن از شوق پیله کندن ها
Наполни меня страстью к коконам
تا صبح پروانگی رفتن ها پروازم شو تا رویای آزادی
Лететь по утрам до скорби, чтобы мечтать о свободе
در دنیای سایه ها سرگردان و بی صدا
В мире теней блуждающих и тихих
روز و شب میگردم تا پیدا کنم خورشیدم را
Я иду день и ночь, чтобы найти свое солнце