دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام نامهربون

متن آهنگ جدید نامهربون - مهدی جهانی

Скачать новую песнюMehdi Jahani na mehraboon

Текст песни na mehraboon Mehdi Jahani



صدات زدم؛ شاید صدامو بشنوی
Я слышал твои голоса;
چشام به در مونده شاید تورو ببینم؛ پیشت بشینم
Я могу видеть тебя в моем левом глазу;
شبا چشاموُ میدوزم، به آسمون

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام نامهربون


دانلود آهنگ جدید نامهربون از مهدی جهانی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی جهانی به نام نامهربون با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید نامهربون را با صدای شنیدنی مهدی جهانی دانلود کنید و گوش دهید
مهدی جهانی به نام نامهربون متن آهنگ
تکست آهنگ نامهربون از مهدی جهانی
Download New Music By Mehdi Jahani Called na mehraboon
Download New Song By Mehdi Jahani - na mehraboon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehdi Jahani na mehraboon
متن آهنگ مهدی جهانی نامهربون به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mehdi Jahani Adında na mehraboon
Лирика na mehraboon Mehdi Jahani
скачать песню na mehraboon - Mehdi Jahani С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام نامهربون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام نامهربون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید نامهربون - مهدی جهانی

Yeni şarkı indir Mehdi Jahani Adında na mehraboon

Şarkı Sözleri na mehraboon itibaren Mehdi Jahani



صدات زدم؛ شاید صدامو بشنوی
Я слышал твои голоса;
چشام به در مونده شاید تورو ببینم؛ پیشت بشینم
Я могу видеть тебя в моем левом глазу;
شبا چشاموُ میدوزم، به آسمون
Я бегу глазами ночью, в небе
ستاره ها دردِ دل منو می دونن!
Звезды знают мою боль!
دل نگرونم…
Мне все равно ...
ای نامهربونِ من مرده آسمون من!
О мой мертвый, мое мертвое небо!
گفتم تو بری؛ دنیا میفته به جون من!
Я сказал тебе идти, мир умрет за меня!
ای نامهربون من مرده آسمون من!
О мой мертвый, мое мертвое небо!