دانلود آهنگ جدید مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه

متن آهنگ جدید خانم قصه - مهدی پور حبیبی

Скачать новую песнюMehdi Pourhabibi Khanoome Ghesseh

Текст песни Khanoome Ghesseh Mehdi Pourhabibi



خوابم یا که بیدارم تورو دارم یا ندارم
Я сплю или просыпаюсь или у меня нет тебя
دستامو محکم بگیر تویی صبر وقرارم
Держи мою руку крепко в терпении
نوبت عشق ما شد بخت منو تو واشد

دانلود آهنگ مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه


دانلود آهنگ جدید خانم قصه از مهدی پور حبیبی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید خانم قصه را با صدای شنیدنی مهدی پور حبیبی دانلود کنید و گوش دهید
مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه متن آهنگ
تکست آهنگ خانم قصه از مهدی پور حبیبی
Download New Music By Mehdi Pourhabibi Called Khanoome Ghesseh
Download New Song By Mehdi Pourhabibi - Khanoome Ghesseh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehdi Pourhabibi Khanoome Ghesseh
متن آهنگ مهدی پور حبیبی خانم قصه به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mehdi Pourhabibi Adında Khanoome Ghesseh
Лирика Khanoome Ghesseh Mehdi Pourhabibi
скачать песню Khanoome Ghesseh - Mehdi Pourhabibi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خانم قصه - مهدی پور حبیبی

Yeni şarkı indir Mehdi Pourhabibi Adında Khanoome Ghesseh

Şarkı Sözleri Khanoome Ghesseh itibaren Mehdi Pourhabibi



خوابم یا که بیدارم تورو دارم یا ندارم
Я сплю или просыпаюсь или у меня нет тебя
دستامو محکم بگیر تویی صبر وقرارم
Держи мою руку крепко в терпении
نوبت عشق ما شد بخت منو تو واشد
Именно наша любовь сделала меня счастливым
ببین امشب تا ابد سکوتمون صدا شد
Смотри, сегодня мы молчали вечно
خانوم قصه ی من انگاری راستی راستی
Мадам, моя история кажется правдой
برات شدم همونی که همیشه تو میخواستی
Я стал тем, кем ты всегда хотел
خانوم قصه ی من دوست دارم همیشه
Мисс история, я люблю тебя всегда
حال خوبم که باشی با تو تموم نمیشه
Мне хорошо быть с тобой
ستاره بارونه آسمون آرومه دنیای منی کنارتم
Радужная звезда все еще рядом со мной в моем мире
آره یه دیونه میخواد که بخونه تا همیشه همراهتم
Да, он хочет сойти с ума навсегда
به نفس دو نفس رسیدیم بی نفس ما شدیم هم نفس
Мы достигли двух дыханий, затаив дыхание Мы стали затаив дыхание
همه رو نگاه کن سرتو بالا کن از هیچی نترس
Посмотри на всех
چشمات آرامش من عشقت دنیای من
Глаза моего комфорта Любовь моего мира
مجنونت بی تو میمیره خوبه من زیبای من
Мадонна умирает без тебя, хорошо, моя красавица
میرقصی باتو میرقصم عالیه باتو این حسم
Я танцую с твоей дубинкой
حالا که به تو وابستم با تو نه بی تو میترسم
Теперь, когда я зависим от тебя, я не боюсь тебя