دانلود آهنگ جدید محمدرضا شمسی به نام لیلای من

متن آهنگ جدید لیلای من - محمدرضا شمسی

Скачать новую песнюMohamad Reza Shamsi Leilaye Man

Текст песни Leilaye Man Mohamad Reza Shamsi



از مستی ناز چشات شعر و غزل میسازم
Я делаю стихи и сонеты из милой булочки  
از وقتی عاشقت شدم من بخودم می نازم
Я качался с тех пор, как влюбился  
گر لحظه ای که دور شوی در دل من آشوبه

دانلود آهنگ محمدرضا شمسی به نام لیلای من


دانلود آهنگ جدید لیلای من از محمدرضا شمسی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمدرضا شمسی به نام لیلای من با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید لیلای من را با صدای شنیدنی محمدرضا شمسی دانلود کنید و گوش دهید
محمدرضا شمسی به نام لیلای من متن آهنگ
تکست آهنگ لیلای من از محمدرضا شمسی
Download New Music By Mohamad Reza Shamsi Called Leilaye Man
Download New Song By Mohamad Reza Shamsi - Leilaye Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohamad Reza Shamsi Leilaye Man
متن آهنگ محمدرضا شمسی لیلای من به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohamad Reza Shamsi Adında Leilaye Man
Лирика Leilaye Man Mohamad Reza Shamsi
скачать песню Leilaye Man - Mohamad Reza Shamsi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محمدرضا شمسی به نام لیلای من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمدرضا شمسی به نام لیلای من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید لیلای من - محمدرضا شمسی

Yeni şarkı indir Mohamad Reza Shamsi Adında Leilaye Man

Şarkı Sözleri Leilaye Man itibaren Mohamad Reza Shamsi



از مستی ناز چشات شعر و غزل میسازم
Я делаю стихи и сонеты из милой булочки  
از وقتی عاشقت شدم من بخودم می نازم
Я качался с тех пор, как влюбился  
گر لحظه ای که دور شوی در دل من آشوبه
В тот момент, когда ты уйдешь в моем сердце хаос  
گر که رو برگردانی من بخودم می بازم
Если ты меня включишь, я открою себя  
ماه دلارام منی ، تو وصله ی جان منی
Ты мой доллар, ты патч моей жизни  
من که مریضم بتو و تویی
Я устал от тебя и тебя
که درمان منی من نفسم بند توئه
Что мое лекарство не мое дыхание
لیلای دنیای منی مجنون و شیدای توأم
Лилия моего мира сумасшедшая и твоя мания
عشق بی همتای منی من شیفته ی
Моя непревзойденная любовь очаровала меня
دیدن آن برق دو چشمان توام
Видя это электричество обоими глазами
از عشق تو جان دلم چون تو یه دیوانه شدم
Я люблю твою любовь, потому что я сошел с ума  
مثل یه پروانه شدم تا که ببینی
Я был как бабочка, чтобы увидеть  
هر دم از ته احساسمه که دور تو من میگردم ماه دلارام منی
Каждый раз, когда я чувствую, что я рядом с тобой, я не мой доллар