دانلود آهنگ جدید شایان ملک به نام عشق من

متن آهنگ جدید عشق من - شایان ملک

Скачать новую песнюShayan Malek Eshghe Man

Текст песни Eshghe Man Shayan Malek



عشق تویی با چشمات قند توی حرفات به دل میشینه
Твоя любовь твоими сладкими глазами говорит словами
کار هر روز منه هی دلم لک میزنه تورو ببینه
Это моя работа каждый день, и я скучаю по тебе
ماه رخ احساسی وقتی روم حساسی دلم میلرزه

دانلود آهنگ شایان ملک به نام عشق من


دانلود آهنگ جدید عشق من از شایان ملک
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی شایان ملک به نام عشق من با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید عشق من را با صدای شنیدنی شایان ملک دانلود کنید و گوش دهید
شایان ملک به نام عشق من متن آهنگ
تکست آهنگ عشق من از شایان ملک
Download New Music By Shayan Malek Called Eshghe Man
Download New Song By Shayan Malek - Eshghe Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shayan Malek Eshghe Man
متن آهنگ شایان ملک عشق من به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Shayan Malek Adında Eshghe Man
Лирика Eshghe Man Shayan Malek
скачать песню Eshghe Man - Shayan Malek С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید شایان ملک به نام عشق من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شایان ملک به نام عشق من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق من - شایان ملک

Yeni şarkı indir Shayan Malek Adında Eshghe Man

Şarkı Sözleri Eshghe Man itibaren Shayan Malek



عشق تویی با چشمات قند توی حرفات به دل میشینه
Твоя любовь твоими сладкими глазами говорит словами
کار هر روز منه هی دلم لک میزنه تورو ببینه
Это моя работа каждый день, и я скучаю по тебе
ماه رخ احساسی وقتی روم حساسی دلم میلرزه
Эмоциональный лунный свет, когда мой чувствительный Рим дрожит
آرزوهات رو چشمم تو نذار از تو بشم جدا یه لحظه
Не позволяй моим мечтам развалиться на мгновение
مثل تو کی میشه عزیز ترین تو قلبم
Кто, как ты, мой дорогой в моем сердце
آخه کی جا داره توی رگو تو نبضم
Кто в твоем пульсе?
عاشقی یعنی دنیارو ساختی واسم
Любовник означает, что ты моя дорогая
مثل من کی میره تا مرز دیونگی
Как я, кто идет к границе безумия
پای تو میمونه تا هرجا که تو بگی
Оставайтесь на ногах, где бы вы ни говорили
جای تو میجنگه با کل این زندگی
Ваше место борется со всей этой жизнью
واسه من عاشقی شده تب نفس هام
Я влюбился в мою лихорадку
چشم مستو برق توی نگام
Мой взгляд на электричество
بوسه های تند و گیرات
Пряные поцелуи
عشق من پا گذاشتی توی دنیای من
Моя любовь ступила в мой мир
تو خوش اومدی به فردای من
Добро пожаловать в мое завтра
شاه قلب تنهای من
Король моего одинокого сердца