دانلود آهنگ جدید احسان مهدی زاده به نام سر و سامان

متن آهنگ جدید سر و سامان - احسان مهدی زاده

Скачать новую песнюEhsan MehdiZadeh saro saman

Текст песни saro saman Ehsan MehdiZadeh



سر و سامان منی درد و درمان منی
Моя голова и моя сперма - моя боль и мое лекарство
دست به دامان توام، به تو دل داده دلم
В твоих руках я отдаю тебе свое сердце
با تو آزاده دلم گرچه به زندان توام

دانلود آهنگ احسان مهدی زاده به نام سر و سامان


دانلود آهنگ جدید سر و سامان از احسان مهدی زاده
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی احسان مهدی زاده به نام سر و سامان با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید سر و سامان را با صدای شنیدنی احسان مهدی زاده دانلود کنید و گوش دهید
احسان مهدی زاده به نام سر و سامان متن آهنگ
تکست آهنگ سر و سامان از احسان مهدی زاده
Download New Music By Ehsan MehdiZadeh Called saro saman
Download New Song By Ehsan MehdiZadeh - saro saman
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ehsan MehdiZadeh saro saman
متن آهنگ احسان مهدی زاده سر و سامان به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ehsan MehdiZadeh Adında saro saman
Лирика saro saman Ehsan MehdiZadeh
скачать песню saro saman - Ehsan MehdiZadeh С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید احسان مهدی زاده به نام سر و سامان با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احسان مهدی زاده به نام سر و سامان با کیفیت 128

متن آهنگ جدید سر و سامان - احسان مهدی زاده

Yeni şarkı indir Ehsan MehdiZadeh Adında saro saman

Şarkı Sözleri saro saman itibaren Ehsan MehdiZadeh



سر و سامان منی درد و درمان منی
Моя голова и моя сперма - моя боль и мое лекарство
دست به دامان توام، به تو دل داده دلم
В твоих руках я отдаю тебе свое сердце
با تو آزاده دلم گرچه به زندان توام
С тобой я свободен, хотя ты в тюрьме
ماه تابان شبم مانده اسمت به لبم
Моя сияющая летняя ночь
عشق به قلبم برسان، آرامش جان
Любовь к моему сердцу, душевное спокойствие
تنها تو بمان بزن به آتش بکشان
Просто оставайся в огне
گوش ما بدهکار نیست نگو وقت دیدار نیست
Не слушай нас
نگو حسی نداری وقت انکار نیست
Не чувствую, что у вас нет времени отрицать
به تو حس دلم شبیه هربار نیست
К тебе я не чувствую себя каждый раз
باید بمانی بودنت اجباریست
Вы должны оставаться обязательными
به تو وابسته شدم تا ابد مال خودم باش
Я зависим от тебя, чтобы быть моим навсегда
حس بی نهایتم برسد به قلبت ای کاش
Бесконечное чувство достигает вашего сердца