دانلود آهنگ جدید محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت

متن آهنگ جدید دلبر بی معرفت - محسن دوستی

Скачать новую песнюMohsen Doosti delbare bimarefat

Текст песни delbare bimarefat Mohsen Doosti



عاشق که شدم غمت به دل نشست
Я влюбился в грусть
چشمای خوشگلت شمشیرو از رو بست
Твой красивый белокурый меч
هیچ وقت فرصت ندادی ثابت کنم عشقی که دارم

دانلود آهنگ محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت


دانلود آهنگ جدید دلبر بی معرفت از محسن دوستی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دلبر بی معرفت را با صدای شنیدنی محسن دوستی دانلود کنید و گوش دهید
محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت متن آهنگ
تکست آهنگ دلبر بی معرفت از محسن دوستی
Download New Music By Mohsen Doosti Called delbare bimarefat
Download New Song By Mohsen Doosti - delbare bimarefat
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Doosti delbare bimarefat
متن آهنگ محسن دوستی دلبر بی معرفت به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohsen Doosti Adında delbare bimarefat
Лирика delbare bimarefat Mohsen Doosti
скачать песню delbare bimarefat - Mohsen Doosti С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلبر بی معرفت - محسن دوستی

Yeni şarkı indir Mohsen Doosti Adında delbare bimarefat

Şarkı Sözleri delbare bimarefat itibaren Mohsen Doosti



عاشق که شدم غمت به دل نشست
Я влюбился в грусть
چشمای خوشگلت شمشیرو از رو بست
Твой красивый белокурый меч
هیچ وقت فرصت ندادی ثابت کنم عشقی که دارم
У тебя никогда не было возможности доказать мою любовь
تو ندیدی که چقدر واسه دل تو بیقرارم
Ты не видел, сколько покоится твоему сердцу
دردهات با من رفیقو رویات دورن از دستام
Боль со мной товарищ Мечты из моих рук
هرچقدر بد باشی بازم من تورو بیشتر میخوام
Неважно, насколько ты плох, я все еще хочу тебя больше
تنهایی حالم بده بیتو دلم یخ زده
Позволь мне быть одному
تو نیستی این خونه من بی تو شده غمکده
Ты не этот дом мой без тебя грустный
دلبر بی معرفت خیری ندیدم ازت
Я не видел удачи, дорогуша
از وقتی عاشق شدم جنگیدی با من فقط
Вы боролись только со мной, так как я влюбился
من برات چی کم گذاشتم مگه من دوست نداشتم
Я не подвел тебя, если ты мне не понравился
دیگه چی میخوای از آدم، این همه عشقو ندیدی
Что еще ты хочешь от Адама, ты не видел столько любви
تو چرا پا پس کشیدی من که واست جونمو دادم
Почему ты отступил, что я тебе дал