دانلود آهنگ جدید علی فرداد به نام عشق پنهونی

متن آهنگ جدید عشق پنهونی - علی فرداد

Скачать новую песнюAli Fardad Eshghe Penhooni

Текст песни Eshghe Penhooni Ali Fardad



اگه تو مال من بودی
Если бы ты был моим
به فکر حال من بودی
Ты думал обо мне
میبردمت یه جای خیلی دور

دانلود آهنگ علی فرداد به نام عشق پنهونی


دانلود آهنگ جدید عشق پنهونی از علی فرداد
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی فرداد به نام عشق پنهونی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید عشق پنهونی را با صدای شنیدنی علی فرداد دانلود کنید و گوش دهید
علی فرداد به نام عشق پنهونی متن آهنگ
تکست آهنگ عشق پنهونی از علی فرداد
Download New Music By Ali Fardad Called Eshghe Penhooni
Download New Song By Ali Fardad - Eshghe Penhooni
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Fardad Eshghe Penhooni
متن آهنگ علی فرداد عشق پنهونی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ali Fardad Adında Eshghe Penhooni
Лирика Eshghe Penhooni Ali Fardad
скачать песню Eshghe Penhooni - Ali Fardad С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید علی فرداد به نام عشق پنهونی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی فرداد به نام عشق پنهونی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق پنهونی - علی فرداد

Yeni şarkı indir Ali Fardad Adında Eshghe Penhooni

Şarkı Sözleri Eshghe Penhooni itibaren Ali Fardad



اگه تو مال من بودی
Если бы ты был моим
به فکر حال من بودی
Ты думал обо мне
میبردمت یه جای خیلی دور
Я отвез тебя в далёкое место
اگه تو عاشقم بودی
Если бы ты любил меня
نمیباختم‌ به این زودی
Я не собирался терять это в ближайшее время
ببین چقدر عوض شدم برات مغرور
Посмотри, как я горжусь тобой
بین منو تو صد دیوار
Между мной сто стен
همه چی جابجاس انگار
Кажется, все движется
تو با اونی که دوس ندارتت
Ты тот, кто тебе не нравится
من با تنهایی و سیگار
Я один и курю
به تو فکر میکنم صد بار
Я думаю о тебе сто раз
مثل نت های غم روی گیتار
Как грустные ноты на гитаре
یه عشق پنهونی که میدونه
Тайная любовь, которую она знает
توی زندگیم‌ نمیمونه
В моей жизни я не остаюсь
میخواد اینو بهم بفهمونه
Он хочет знать это
یه عشق پنهونی که هرلحظه
Тайная любовь, которая каждый миг
ببینمش دلم بدجوری میلرزه
Видишь, мое сердце дрожит
دوسم داره ولی حیف که‌میترسه
Мне нравится но жаль
من یه خاطره ام که از دل تو
У меня память от твоего сердца
به عشق تو راهشو کج کرده
Она наклонилась к твоей любви
تو اونی‌که با حسی که داره لج کرده
Ты тот, кто упрямый
مسافر کوچه های دلت
Delta Alley Traveller
یه گمشدم‌تو خیال چشات
Я был потерян в вашем воображении
یه شاپرکی که قد یه شب
Ночной клуб, который стоит высоко
خیره موند به نگات خیره موند به نگات
Смотреть на тебя Смотреть на тебя