دانلود آهنگ جدید بهرام پارسا به نام فوق فوق العاده

متن آهنگ جدید فوق فوق العاده - بهرام پارسا

Скачать новую песнюBahram Parsa Foghe Fogholadeh

Текст песни Foghe Fogholadeh Bahram Parsa



تو همه جون منی هر شب تو خواب تو خیال منی
Ты моя жизнь каждую ночь Ты мечтаешь во сне  
عشق تو دارم تو دلم تو خواب و بیداری
Я люблю тебя в моем сердце ты спишь  
سعی کردم انقدر نخوامت اما تو نمیذاری

دانلود آهنگ بهرام پارسا به نام فوق فوق العاده


دانلود آهنگ جدید فوق فوق العاده از بهرام پارسا
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی بهرام پارسا به نام فوق فوق العاده با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید فوق فوق العاده را با صدای شنیدنی بهرام پارسا دانلود کنید و گوش دهید
بهرام پارسا به نام فوق فوق العاده متن آهنگ
تکست آهنگ فوق فوق العاده از بهرام پارسا
Download New Music By Bahram Parsa Called Foghe Fogholadeh
Download New Song By Bahram Parsa - Foghe Fogholadeh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Bahram Parsa Foghe Fogholadeh
متن آهنگ بهرام پارسا فوق فوق العاده به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Bahram Parsa Adında Foghe Fogholadeh
Лирика Foghe Fogholadeh Bahram Parsa
скачать песню Foghe Fogholadeh - Bahram Parsa С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید بهرام پارسا به نام فوق فوق العاده با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بهرام پارسا به نام فوق فوق العاده با کیفیت 128

متن آهنگ جدید فوق فوق العاده - بهرام پارسا

Yeni şarkı indir Bahram Parsa Adında Foghe Fogholadeh

Şarkı Sözleri Foghe Fogholadeh itibaren Bahram Parsa



تو همه جون منی هر شب تو خواب تو خیال منی
Ты моя жизнь каждую ночь Ты мечтаешь во сне  
عشق تو دارم تو دلم تو خواب و بیداری
Я люблю тебя в моем сердце ты спишь  
سعی کردم انقدر نخوامت اما تو نمیذاری
Я пытался не быть таким большим, но ты не отпустил  
با تو خوبه حالم از این بهتر نمیشه
Хорошо с тобой, я не могу стать лучше  
بگو میمونی تو دنیام با من باش همیشه
Скажи, что ты можешь остаться со мной навсегда в мире  
دلخوشیم به همین عشق خوب و ساده ست
Мы любим эту добрую и простую любовь  
حس بینمون فوق فوق العادست
Смысл вышесказанного замечательный  
یه دریای آبی میریزه تو چشمات
Голубое море льется в твои глаза  
گرمای خورشیده فرم نفس هات
Солнечное тепло формирует ваше дыхание  
تـو کمـیابی عشق جذابـی
Найти очаровательную любовь  
تو بارونـی آخ چـقـدر نابی
Сколько дождя вы получаете под дождем