دانلود آهنگ جدید بیساند به نام دوستت دارم

متن آهنگ جدید دوستت دارم - بیساند

Скачать новую песнюBesound I Love You

Текст песни I Love You Besound



به طور خاص من عاشقتم یه طور خاص من عاشقتم
В частности, я люблю тебя, в частности, я люблю тебя
منو بشناس که از ته قلبم با همه احساس عاشقتم
Дай мне знать, что я люблю тебя от всего сердца
زندگیم باتو رو رواله هر لحظه پیشت عشقو حاله

دانلود آهنگ بیساند به نام دوستت دارم


دانلود آهنگ جدید دوستت دارم از بیساند
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی بیساند به نام دوستت دارم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دوستت دارم را با صدای شنیدنی بیساند دانلود کنید و گوش دهید
بیساند به نام دوستت دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوستت دارم از بیساند
Download New Music By Besound Called I Love You
Download New Song By Besound - I Love You
With Text And Direct Links
Lyrics Music Besound I Love You
متن آهنگ بیساند دوستت دارم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Besound Adında I Love You
Лирика I Love You Besound
скачать песню I Love You - Besound С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید بیساند به نام دوستت دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بیساند به نام دوستت دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوستت دارم - بیساند

Yeni şarkı indir Besound Adında I Love You

Şarkı Sözleri I Love You itibaren Besound



به طور خاص من عاشقتم یه طور خاص من عاشقتم
В частности, я люблю тебя, в частности, я люблю тебя
منو بشناس که از ته قلبم با همه احساس عاشقتم
Дай мне знать, что я люблю тебя от всего сердца
زندگیم باتو رو رواله هر لحظه پیشت عشقو حاله
Моя жизнь наполнена любовью каждый миг
دور میشی قلبم خالی میشه زندگی با تو عالی میشه
Ты уходишь, Мое сердце ушло, Жизнь с тобой прекрасна.
این تنها خواستمه باشی بسمه دستت تو دستمه عشقم
Это единственное, что ты хочешь сделать со своей рукой в ​​моей любовной руке
به تو که میرسم به احساسم قسم پیشمه همه کسم عشقم
Клянусь тебе, я чувствую, что люблю всех
حس منو تو مشترک نیست تو قلب من احساس شک نیست
Мое чувство не разделяется в моем сердце. Нет сомнений в моем сердце.
من با تو سر به راه ترین میشم کافیه تو بمونی پیشم
Я пойду с тобой больше всего. Просто оставайся со мной
من از انتخابم راضیم با تو برنده ی بازیم
Я доволен твоим выбором играть с тобой
تو هرشرایط باهاتم پیشتم حتی ببازیم
Я мог бы даже потерять тебя в любой ситуации, которую мог