دانلود آهنگ جدید مهدی آریا به نام ماه شب رویایی

متن آهنگ جدید ماه شب رویایی - مهدی آریا

Скачать новую песнюMahdi Arya Mahe Shabe Royayi

Текст песни Mahe Shabe Royayi Mahdi Arya



چشم به راهت شده ام نگذار جان به لبایت
Посмотри на свой путь, не дай своей жизни умереть за тебя
ترس آن لحظه رو دارم که به جای تو تبایت
Боюсь, этот момент последует за тобой
من چجوری بشوم بی تو آن آدم سابق

دانلود آهنگ مهدی آریا به نام ماه شب رویایی


دانلود آهنگ جدید ماه شب رویایی از مهدی آریا
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی آریا به نام ماه شب رویایی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید ماه شب رویایی را با صدای شنیدنی مهدی آریا دانلود کنید و گوش دهید
مهدی آریا به نام ماه شب رویایی متن آهنگ
تکست آهنگ ماه شب رویایی از مهدی آریا
Download New Music By Mahdi Arya Called Mahe Shabe Royayi
Download New Song By Mahdi Arya - Mahe Shabe Royayi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahdi Arya Mahe Shabe Royayi
متن آهنگ مهدی آریا ماه شب رویایی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mahdi Arya Adında Mahe Shabe Royayi
Лирика Mahe Shabe Royayi Mahdi Arya
скачать песню Mahe Shabe Royayi - Mahdi Arya С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهدی آریا به نام ماه شب رویایی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی آریا به نام ماه شب رویایی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ماه شب رویایی - مهدی آریا

Yeni şarkı indir Mahdi Arya Adında Mahe Shabe Royayi

Şarkı Sözleri Mahe Shabe Royayi itibaren Mahdi Arya



چشم به راهت شده ام نگذار جان به لبایت
Посмотри на свой путь, не дай своей жизни умереть за тебя
ترس آن لحظه رو دارم که به جای تو تبایت
Боюсь, этот момент последует за тобой
من چجوری بشوم بی تو آن آدم سابق
Как я могу быть без этого бывшего человека
وقتی هر آن قرار است که غمت بی سبب آید در دلم جز عشق و احساسی نیست
Всякий раз, когда дело доходит до горя, в моем сердце нет ничего, кроме любви и эмоций
تو که خوب دانی چقدر احساسی چشم به راهت شدم ماه شب رویایی
Ты знаешь, как хорошо я чувствую себя на пути ко сну
چشم به راهم نشوی انصاف نیست ترسم از لحظه ی دیوانگیم
Не смотри на мою справедливость Я боюсь сумасшедшего момента
من مریض تو و وابستگیم تاب دلتنگ شدنت هم مرا میشکند
Я устал от тебя и моих иждивенцев, и я скучаю по тебе из-за твоей тоски
من چجور بگذرم از زندگیم
Как я могу провести свою жизнь
قبل از تو به عشق هیچ ایمانی نداشتم
До тебя я не верил в любовь
چشمان تورو دیدم و پایبند شدم من پس نام تورو در همه جا پیش کشیدم
Я видел твои глаза и придерживался, поэтому я повесил твое имя везде
دیوانه ترین عاشق این شهر شدم من
Я влюбился в этот безумный город
با عشق تو سرمست و غزل خونه ی شهر … بی عشق تو یک ثانیه هم تاب ندارم
С твоей любовью к голове и звуком городского дома ... Без твоей любви я не выношу ни секунды
گیسوی تو را دیدم و عقل از سرم رفت از فکر تو حتی شبی خواب ندارم
Я видел твой взгляд, и мысль сошла с ума, я даже не мечтал о ночи
در دلم جز عشق و احساسی نیست
У меня нет ничего, кроме любви и эмоций в моем сердце
من چجور بگذرم از زندگیم
Как я могу провести свою жизнь