دانلود آهنگ جدید مهدی علیزاده به نام استرس

متن آهنگ جدید استرس - مهدی علیزاده

Скачать новую песнюMehdi Alizadeh Esteres

Текст песни Esteres Mehdi Alizadeh



خیلی دوس دارم بدونم
Я люблю знать
دل تو پیش کی گیره
Что твое сердце делать
اون نگاه مهربونت

دانلود آهنگ مهدی علیزاده به نام استرس


دانلود آهنگ جدید استرس از مهدی علیزاده
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی علیزاده به نام استرس با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید استرس را با صدای شنیدنی مهدی علیزاده دانلود کنید و گوش دهید
مهدی علیزاده به نام استرس متن آهنگ
تکست آهنگ استرس از مهدی علیزاده
Download New Music By Mehdi Alizadeh Called Esteres
Download New Song By Mehdi Alizadeh - Esteres
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehdi Alizadeh Esteres
متن آهنگ مهدی علیزاده استرس به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mehdi Alizadeh Adında Esteres
Лирика Esteres Mehdi Alizadeh
скачать песню Esteres - Mehdi Alizadeh С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهدی علیزاده به نام استرس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی علیزاده به نام استرس با کیفیت 128

متن آهنگ جدید استرس - مهدی علیزاده

Yeni şarkı indir Mehdi Alizadeh Adında Esteres

Şarkı Sözleri Esteres itibaren Mehdi Alizadeh



خیلی دوس دارم بدونم
Я люблю знать
دل تو پیش کی گیره
Что твое сердце делать
اون نگاه مهربونت
Такой вид
واسه کی داره می میره
Ибо кто умрет
خواسته های تو چه چیزه
Каковы ваши пожелания
آخه اون چشمای نازت
Этот милый глаз
واسه من خیلی عزیزه،عزیزه،عزیزه
Для меня это очень дорого, дорогой, дорогой
خدایی بجوری دلم رو بردی
Боже, у тебя мое сердце
اما نمیدونم به کی،تو دل سپردی
Но я не знаю кто ты
وقتی میخندی لبات
Когда ты смеешься
مثل شکوفه وا میشه
Это похоже на расцвет
آره ای ول عشق من
Да но моя любовь
درد منم دوا میشه
Моя боль будет излечена
نرو پیش من باش،خسته ی خستم
Не приходи ко мне, я устал
به اون خدای مهربون دل به تو بشم
Я желаю тебе удачи с этим богом
آخه من با چه زبونی هی بگم،عاشقم
Какой язык я могу сказать, эй, я люблю тебя
گر چه اون خدا میدونه،که چقدر لایقتم
Хотя бог знает сколько я заслуживаю