دانلود آهنگ جدید محمد دانشور به نام دیوونگی

متن آهنگ جدید دیوونگی - محمد دانشور

Скачать новую песнюMohammad Daneshvar Divoonegi

Текст песни Divoonegi Mohammad Daneshvar



عشقو میبینم تو چشمات دلم میخواد فقط گرم شم با نفس هات
Я вижу любовь в твоих глазах Я просто хочу согреть тебя своим дыханием
دیونگی با تو خوبه وقتی نیستی گره میخورمو دنیام بی تو آشوبه
Безумие хорошо для тебя, когда ты не привязан к моему миру без тебя
هر هدیه ای بدی عشقم من بازم دوسش دارم

دانلود آهنگ محمد دانشور به نام دیوونگی


دانلود آهنگ جدید دیوونگی از محمد دانشور
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد دانشور به نام دیوونگی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دیوونگی را با صدای شنیدنی محمد دانشور دانلود کنید و گوش دهید
محمد دانشور به نام دیوونگی متن آهنگ
تکست آهنگ دیوونگی از محمد دانشور
Download New Music By Mohammad Daneshvar Called Divoonegi
Download New Song By Mohammad Daneshvar - Divoonegi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Daneshvar Divoonegi
متن آهنگ محمد دانشور دیوونگی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mohammad Daneshvar Adında Divoonegi
Лирика Divoonegi Mohammad Daneshvar
скачать песню Divoonegi - Mohammad Daneshvar С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید محمد دانشور به نام دیوونگی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد دانشور به نام دیوونگی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دیوونگی - محمد دانشور

Yeni şarkı indir Mohammad Daneshvar Adında Divoonegi

Şarkı Sözleri Divoonegi itibaren Mohammad Daneshvar



عشقو میبینم تو چشمات دلم میخواد فقط گرم شم با نفس هات
Я вижу любовь в твоих глазах Я просто хочу согреть тебя своим дыханием
دیونگی با تو خوبه وقتی نیستی گره میخورمو دنیام بی تو آشوبه
Безумие хорошо для тебя, когда ты не привязан к моему миру без тебя
هر هدیه ای بدی عشقم من بازم دوسش دارم
Любой плохой подарок, моя любовь, я все еще люблю его
همین که رو به روم وایمیسی میشینی پی گم شدمو یارم
Как только вы садитесь на мою крышу, я теряюсь
هر سال میگذره نمیتونن ببینن حسودا منو کنارت
Каждый год они ревниво меня не видят
من هر ثانیه هر جا باشم غرقم توی نگاه و خاطراتت
Я погружаюсь в твои глаза и воспоминания каждую секунду, где бы я ни был
وقتی چشماتو وا میکنی من دلم بدزور میلرزه عشقم
Когда ты открываешь глаза, я дрожу от любви
تو هر جهنمی هم باشم انگاری با تو توی بهشتم
Все равно будь в аду, как будто я был с тобой на небесах