دانلود آهنگ جدید رضا گلمکانی به نام سوژه ترانه ها

متن آهنگ جدید سوژه ترانه ها - رضا گلمکانی

Скачать новую песнюReza Golmakani Soojeye Taraneham

Текст песни Soojeye Taraneham Reza Golmakani



هر چی عاشقانه گفتم همه رو از تو سرودم
Все, что я сказал в любви, я пел вам всем
وقتی از عشق مینوشتم تورو رو به روم میدیدم
Когда я писал для любви, я видел тебя лицом к лицу
وقتی از تو می سرودم چهره ی تو مال من بود

دانلود آهنگ رضا گلمکانی به نام سوژه ترانه ها


دانلود آهنگ جدید سوژه ترانه ها از رضا گلمکانی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی رضا گلمکانی به نام سوژه ترانه ها با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید سوژه ترانه ها را با صدای شنیدنی رضا گلمکانی دانلود کنید و گوش دهید
رضا گلمکانی به نام سوژه ترانه ها متن آهنگ
تکست آهنگ سوژه ترانه ها از رضا گلمکانی
Download New Music By Reza Golmakani Called Soojeye Taraneham
Download New Song By Reza Golmakani - Soojeye Taraneham
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Golmakani Soojeye Taraneham
متن آهنگ رضا گلمکانی سوژه ترانه ها به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Reza Golmakani Adında Soojeye Taraneham
Лирика Soojeye Taraneham Reza Golmakani
скачать песню Soojeye Taraneham - Reza Golmakani С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید رضا گلمکانی به نام سوژه ترانه ها با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا گلمکانی به نام سوژه ترانه ها با کیفیت 128

متن آهنگ جدید سوژه ترانه ها - رضا گلمکانی

Yeni şarkı indir Reza Golmakani Adında Soojeye Taraneham

Şarkı Sözleri Soojeye Taraneham itibaren Reza Golmakani



هر چی عاشقانه گفتم همه رو از تو سرودم
Все, что я сказал в любви, я пел вам всем
وقتی از عشق مینوشتم تورو رو به روم میدیدم
Когда я писал для любви, я видел тебя лицом к лицу
وقتی از تو می سرودم چهره ی تو مال من بود
Когда я пел тебе, твое лицо было моим
کاغذا میدون جنگو یه قلم سلاح من بود
Газета знает, что Джанго был моим оружием
دل من پیش تو گیره همیشه فکرت باهامه
Мое сердце уходит к тебе, Всегда думая о тебе
چهره ی ناز و قشنگت سوژه ترانه هامه
Милое и красивое лицо субъекта вашей песни
با تو شیرین میشه دنیا ای دلیل بودن من
С тобой мир будет сладким для меня
تلخه واسم دوری از تو شورش شعر سرودن من
Моя чушь далека от бунта моего стихотворения
همه ی واژه ها رو گشتم تو گل گل واژه هایی
Я искал все слова в грязи
حس خوب نم بارون تو سکوت کوچه هایی
Это не очень хорошо в тишине улиц