دانلود آهنگ جدید سعید نفیسی به نام خالق من

متن آهنگ جدید خالق من - سعید نفیسی

Скачать новую песнюSaeed Nafisi Khaleghe Man

Текст песни Khaleghe Man Saeed Nafisi



خالق من با نگاهش روی بال یه فرشته
Мой Создатель смотрит на крыло ангела
این ترانه عزیزو واسه آدما نوشته
Эта песня была написана Азизу для людей
میتونی منو ببینی توی خوشه زار گندم

دانلود آهنگ سعید نفیسی به نام خالق من


دانلود آهنگ جدید خالق من از سعید نفیسی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی سعید نفیسی به نام خالق من با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید خالق من را با صدای شنیدنی سعید نفیسی دانلود کنید و گوش دهید
سعید نفیسی به نام خالق من متن آهنگ
تکست آهنگ خالق من از سعید نفیسی
Download New Music By Saeed Nafisi Called Khaleghe Man
Download New Song By Saeed Nafisi - Khaleghe Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saeed Nafisi Khaleghe Man
متن آهنگ سعید نفیسی خالق من به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Saeed Nafisi Adında Khaleghe Man
Лирика Khaleghe Man Saeed Nafisi
скачать песню Khaleghe Man - Saeed Nafisi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید سعید نفیسی به نام خالق من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سعید نفیسی به نام خالق من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خالق من - سعید نفیسی

Yeni şarkı indir Saeed Nafisi Adında Khaleghe Man

Şarkı Sözleri Khaleghe Man itibaren Saeed Nafisi



خالق من با نگاهش روی بال یه فرشته
Мой Создатель смотрит на крыло ангела
این ترانه عزیزو واسه آدما نوشته
Эта песня была написана Азизу для людей
میتونی منو ببینی توی خوشه زار گندم
Вы можете видеть меня на пшеничном поле
روی پولک های ماهی بین خنده های مردم
На рыбных тюленях между смехом людей
میتونی منو ببینی روی پل سیاه ابرو
Вы можете видеть меня на Черном мосту бровей
رو سر انگشت هر آدم توی پیچو تاب گیسو
Все пальцы дергаются в поворот
منو بشنو از صدا خش خش تموم برگا
Услышь меня из-за шума во всем
از هم آغوشی موج ها وقت شاعری دریا
Примите волны поэзии на море
منو حس کن از حضور همه عاشق های عالم
Почувствуй меня в присутствии всех любителей вселенной
از هم آغوشی ابرا تا نگاه دوتا آدم
Из рук Абры в глаза двум мужчинам
الله تویی از دلم آگاه تویی
Аллах, ты знаешь о моем сердце
در مونده منم دلیل هر راه تویی
У меня есть причина, по которой вы идете
گر مورچه ای دم زدن از ته چاه
Муравей пыхтит со дна колодца
از دم زدن مورچه آگاه تویی
Вы знаете о хвосте муравья