دانلود آهنگ جدید صالح بابایی به نام خالق

متن آهنگ جدید خالق - صالح بابایی

Скачать новую песнюSaleh Babaei Khalegh

Текст песни Khalegh Saleh Babaei



تو خالق زیباترین روزای من بودی
Вы были создателем моих самых красивых дней
تو جاده های خاطره هم پای من بودی
Вы были на моем пути к памяти
من که یه تار موتو به دنیا نمیدادم

دانلود آهنگ صالح بابایی به نام خالق


دانلود آهنگ جدید خالق از صالح بابایی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی صالح بابایی به نام خالق با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید خالق را با صدای شنیدنی صالح بابایی دانلود کنید و گوش دهید
صالح بابایی به نام خالق متن آهنگ
تکست آهنگ خالق از صالح بابایی
Download New Music By Saleh Babaei Called Khalegh
Download New Song By Saleh Babaei - Khalegh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saleh Babaei Khalegh
متن آهنگ صالح بابایی خالق به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Saleh Babaei Adında Khalegh
Лирика Khalegh Saleh Babaei
скачать песню Khalegh - Saleh Babaei С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید صالح بابایی به نام خالق با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید صالح بابایی به نام خالق با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خالق - صالح بابایی

Yeni şarkı indir Saleh Babaei Adında Khalegh

Şarkı Sözleri Khalegh itibaren Saleh Babaei



تو خالق زیباترین روزای من بودی
Вы были создателем моих самых красивых дней
تو جاده های خاطره هم پای من بودی
Вы были на моем пути к памяти
من که یه تار موتو به دنیا نمیدادم
Я бы не родила мотоцикл
کاشکی میدونستم چرا از چشم تو افتادم
Хотел бы я знать, почему я выпал из твоих глаз
کاشکی میدونستم کجا دستامو ول کردی
Хотел бы я знать, где ты оставил мою руку
تا من همون جا منتظر باشم که برگردی
Пока я не жду, когда ты вернешься
شاید که دوری از چشات تقدیر من بوده
Может быть, это было вне поля зрения
اما تو حق داری بگی تقصیر من بوده
Но вы правы, что это моя вина
چشماتو که میبندی رو من جاده برام تاریک میشه
Твои глаза закрываются на моей темной дороге
حس میکنم یه سایه ی شوم داره به من نزدیک میشه
Я чувствую, как тень приходит ко мне
بازم بی هم پای من باش جاده چه زیبا میشه با تو
Будь еще со мной Как прекрасна дорога с тобой
برگرد و برگردون به اون دنیا اون لحظه ها اون خاطراتو
Вернись в этот мир, в эти моменты, в те воспоминания