دانلود آهنگ جدید علی عرشیا به نام خنده ناب

متن آهنگ جدید خنده ناب - علی عرشیا

Скачать новую песнюAli Arshia Khandeye Nab

Текст песни Khandeye Nab Ali Arshia



ذهن من درگیرت شده کوتاه بیا
Давай, мой разум вмешивается
قلب من پیگیرت شده باهام راه بیا
Мое сердце гонится за мной
یاد من به شب تارم بیا ماه شبام

دانلود آهنگ علی عرشیا به نام خنده ناب


دانلود آهنگ جدید خنده ناب از علی عرشیا
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی عرشیا به نام خنده ناب با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید خنده ناب را با صدای شنیدنی علی عرشیا دانلود کنید و گوش دهید
علی عرشیا به نام خنده ناب متن آهنگ
تکست آهنگ خنده ناب از علی عرشیا
Download New Music By Ali Arshia Called Khandeye Nab
Download New Song By Ali Arshia - Khandeye Nab
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Arshia Khandeye Nab
متن آهنگ علی عرشیا خنده ناب به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ali Arshia Adında Khandeye Nab
Лирика Khandeye Nab Ali Arshia
скачать песню Khandeye Nab - Ali Arshia С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید علی عرشیا به نام خنده ناب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی عرشیا به نام خنده ناب با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خنده ناب - علی عرشیا

Yeni şarkı indir Ali Arshia Adında Khandeye Nab

Şarkı Sözleri Khandeye Nab itibaren Ali Arshia



ذهن من درگیرت شده کوتاه بیا
Давай, мой разум вмешивается
قلب من پیگیرت شده باهام راه بیا
Мое сердце гонится за мной
یاد من به شب تارم بیا ماه شبام
Напомни мне о темной ночи Приди темной ночью
جز تو کی میشه آرامشم عشق دلم
Кого я могу любить кроме тебя
زنده میکنه منو خنده ی نابت
Это делает меня счастливым
آره یادم میمونه حتی نگاهت
Да, я помню, даже глядя на тебя
خنده هات به کل دنیا می ارزه
Твой смех во всем мире
تکیه کردم به تو تا دنیا بلرزه
Я рассчитывал на вас, чтобы потрясти мир
عشقم تو نفس بکش تا احیا بشه جونم
Моя любовь дышать моей жизнью
عشقم بگو میمونی کنارم مهربونم
Скажи мне, любовь, ты можешь остаться со мной
با تو میشه دنیا رو قدم زد با صبوری
Вы можете ходить по миру с терпением
بی تو من چجوری سر کنم با غم دوری
Без тебя, как я могу справиться с грустью