دانلود آهنگ جدید حسام الماسی و حامد آرین به نام تنهام نذار

متن آهنگ جدید تنهام نذار - حسام الماسی و حامد آرین

Скачать новую песнюHesam Almasi and Hamed Aryaan Tanham Nazar

Текст песни Tanham Nazar Hesam Almasi and Hamed Aryaan



رفتی اما بدون خوب میدونم دل تو هم پیشم گیره
Вы ушли, но я вас плохо знаю
میایی وقتی که من دیگه نیستم واسه برگشت خیلی دیره
Вы приходите слишком поздно, когда меня больше нет
چشمات همه چیمه زندگیمه وقتی میگی دوست دارم

دانلود آهنگ حسام الماسی و حامد آرین به نام تنهام نذار


دانلود آهنگ جدید تنهام نذار از حسام الماسی و حامد آرین
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی حسام الماسی و حامد آرین به نام تنهام نذار با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید تنهام نذار را با صدای شنیدنی حسام الماسی و حامد آرین دانلود کنید و گوش دهید
حسام الماسی و حامد آرین به نام تنهام نذار متن آهنگ
تکست آهنگ تنهام نذار از حسام الماسی و حامد آرین
Download New Music By Hesam Almasi and Hamed Aryaan Called Tanham Nazar
Download New Song By Hesam Almasi and Hamed Aryaan - Tanham Nazar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hesam Almasi and Hamed Aryaan Tanham Nazar
متن آهنگ حسام الماسی و حامد آرین تنهام نذار به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Hesam Almasi and Hamed Aryaan Adında Tanham Nazar
Лирика Tanham Nazar Hesam Almasi and Hamed Aryaan
скачать песню Tanham Nazar - Hesam Almasi and Hamed Aryaan С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید حسام الماسی و حامد آرین به نام تنهام نذار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسام الماسی و حامد آرین به نام تنهام نذار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تنهام نذار - حسام الماسی و حامد آرین

Yeni şarkı indir Hesam Almasi and Hamed Aryaan Adında Tanham Nazar

Şarkı Sözleri Tanham Nazar itibaren Hesam Almasi and Hamed Aryaan



رفتی اما بدون خوب میدونم دل تو هم پیشم گیره
Вы ушли, но я вас плохо знаю
میایی وقتی که من دیگه نیستم واسه برگشت خیلی دیره
Вы приходите слишком поздно, когда меня больше нет
چشمات همه چیمه زندگیمه وقتی میگی دوست دارم
Твои глаза всю мою жизнь, когда ты говоришь, что я люблю тебя
رفتی اما بدون که من فقط توی دلم تورو دارم
Ты ушел, но без меня у меня только ты в моем сердце
ندیدی اشکامو بغض توی صدامو
Ты не видел, как мои слезы плачут в Саддаме
عاشقتم تنهام نذار روی دلم تو پا نذار
Я люблю тебя Не оставляй меня одного в моем сердце  
به پای من بمون یه بار عشقم
Останься со мной однажды моя любовь
  Stay With Me Once My Love
Останься со мной однажды моя любовь
خاطره هات باهامه اشک تو چشامه
Ваши воспоминания со слезами на глазах