دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق به نام تسخیر

متن آهنگ جدید تسخیر - کاوه آفاق

Скачать новую песнюKaveh Afagh Taskhir

Текст песни Taskhir Kaveh Afagh



من مانده ام با یک سوال
У меня остался вопрос
با اینکه نیستی تو برام
Даже если ты не во мне
اما چرا من هم چنان

دانلود آهنگ کاوه آفاق به نام تسخیر


دانلود آهنگ جدید تسخیر از کاوه آفاق
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی کاوه آفاق به نام تسخیر با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید تسخیر را با صدای شنیدنی کاوه آفاق دانلود کنید و گوش دهید
کاوه آفاق به نام تسخیر متن آهنگ
تکست آهنگ تسخیر از کاوه آفاق
Download New Music By Kaveh Afagh Called Taskhir
Download New Song By Kaveh Afagh - Taskhir
With Text And Direct Links
Lyrics Music Kaveh Afagh Taskhir
متن آهنگ کاوه آفاق تسخیر به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Kaveh Afagh Adında Taskhir
Лирика Taskhir Kaveh Afagh
скачать песню Taskhir - Kaveh Afagh С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق به نام تسخیر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق به نام تسخیر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تسخیر - کاوه آفاق

Yeni şarkı indir Kaveh Afagh Adında Taskhir

Şarkı Sözleri Taskhir itibaren Kaveh Afagh



من مانده ام با یک سوال
У меня остался вопрос
با اینکه نیستی تو برام
Даже если ты не во мне
اما چرا من هم چنان
Но почему я тоже
دیوانه واز میخواهمت
Ты мне нужен сумасшедший
تو هر اشاره ات مرا به هر کجایی میبرد با لمس چند ثانیه ات قلبم یه سال تند میزند
В любой момент ты возьмешь меня с собой, где бы ты ни был, с несколькими секундами прикосновения мое сердце бьется год.
ای ساحر ای غارتگر قلب چشمان من به سوی توست به من نگاه کن لعنتی
О волшебник, мародер моих глаз, посмотри на меня, черт возьми
من تا کی در انحصارت من تا به کی در انتظار منم هنوز تسخیر تو
Как долго я был в моей монополии Как долго я все еще жду тебя
چه بوده در صدای تو چه بوده راز آن نگاه که کل سلول هام شدن زندانی آن خنده ها
То, что было в твоем голосе, было секретом того, чтобы увидеть, как вся камера находится в тюрьме