دانلود آهنگ جدید مهدی جبارزاده به نام عاشقتم

متن آهنگ جدید عاشقتم - مهدی جبارزاده

Скачать новую песнюMehdi Jabarzadeh Asheghetam

Текст песни Asheghetam Mehdi Jabarzadeh



عاشقتم تویی تموم دنیام عاشقتم میخوام تورو تو رویام
Я люблю тебя во всем мире Я люблю тебя Я мечтаю о тебе
عاشقتم فقط به من نگاه کن عاشقتم فقط منو صدا کن
Люблю тебя просто посмотри на меня люби ты просто позвони мне
فقط تو به من آرامش میدی به قلبم عشقو یادش میدی

دانلود آهنگ مهدی جبارزاده به نام عاشقتم


دانلود آهنگ جدید عاشقتم از مهدی جبارزاده
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی جبارزاده به نام عاشقتم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید عاشقتم را با صدای شنیدنی مهدی جبارزاده دانلود کنید و گوش دهید
مهدی جبارزاده به نام عاشقتم متن آهنگ
تکست آهنگ عاشقتم از مهدی جبارزاده
Download New Music By Mehdi Jabarzadeh Called Asheghetam
Download New Song By Mehdi Jabarzadeh - Asheghetam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehdi Jabarzadeh Asheghetam
متن آهنگ مهدی جبارزاده عاشقتم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mehdi Jabarzadeh Adında Asheghetam
Лирика Asheghetam Mehdi Jabarzadeh
скачать песню Asheghetam - Mehdi Jabarzadeh С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مهدی جبارزاده به نام عاشقتم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی جبارزاده به نام عاشقتم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عاشقتم - مهدی جبارزاده

Yeni şarkı indir Mehdi Jabarzadeh Adında Asheghetam

Şarkı Sözleri Asheghetam itibaren Mehdi Jabarzadeh



عاشقتم تویی تموم دنیام عاشقتم میخوام تورو تو رویام
Я люблю тебя во всем мире Я люблю тебя Я мечтаю о тебе
عاشقتم فقط به من نگاه کن عاشقتم فقط منو صدا کن
Люблю тебя просто посмотри на меня люби ты просто позвони мне
فقط تو به من آرامش میدی به قلبم عشقو یادش میدی
Только ты успокаиваешь меня, Ты напоминаешь мое сердце любви
امان از اون چشمای ناب تو من هر شب میبینم خوابتو
Из этого чистого глаза я вижу, что ты спишь каждую ночь
من بهت هدیه میدم جونمو من به پای تو میریزم عمرمو
Я дарю тебе подарок