دانلود آهنگ جدید میثم پزشکی به نام دلم می ره

متن آهنگ جدید دلم می ره - میثم پزشکی

Скачать новую песнюMeysam Pezeshki Delam Mir

Текст песни Delam Mir Meysam Pezeshki



واسه دیوونه بازیاتِ که اون دلبریاتِ که
Из-за безумия твоих игр это твои бредовые идеи  
با موج موهاتِ که دلم میره دلم میره
Я скучаю по волосам  
یه تیکه ماهِ صورتت میونه مشکی موهات

دانلود آهنگ میثم پزشکی به نام دلم می ره


دانلود آهنگ جدید دلم می ره از میثم پزشکی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی میثم پزشکی به نام دلم می ره با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دلم می ره را با صدای شنیدنی میثم پزشکی دانلود کنید و گوش دهید
میثم پزشکی به نام دلم می ره متن آهنگ
تکست آهنگ دلم می ره از میثم پزشکی
Download New Music By Meysam Pezeshki Called Delam Mir
Download New Song By Meysam Pezeshki - Delam Mir
With Text And Direct Links
Lyrics Music Meysam Pezeshki Delam Mir
متن آهنگ میثم پزشکی دلم می ره به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Meysam Pezeshki Adında Delam Mir
Лирика Delam Mir Meysam Pezeshki
скачать песню Delam Mir - Meysam Pezeshki С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید میثم پزشکی به نام دلم می ره با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید میثم پزشکی به نام دلم می ره با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم می ره - میثم پزشکی

Yeni şarkı indir Meysam Pezeshki Adında Delam Mir

Şarkı Sözleri Delam Mir itibaren Meysam Pezeshki



واسه دیوونه بازیاتِ که اون دلبریاتِ که
Из-за безумия твоих игр это твои бредовые идеи  
با موج موهاتِ که دلم میره دلم میره
Я скучаю по волосам  
یه تیکه ماهِ صورتت میونه مشکی موهات
Один кусок твоего лица как черные волосы  
قند میریزه از رو لبت با لحن شیرینِ صدات
Сахар льется изо рта сладким тоном  
دنیا به کام من شده از وقتی دل دادی به من
Мир пришел в мое сердце с тех пор, как ты дал его мне  
تا دنیا دنیاس عزیزم باهام بمون و دل نکن
Оставайся со мной, пока мир, мой дорогой мир  
با ارتباطِ با چشاتِ که واسه ناز و اداتِ که
Общаясь с глазами, которые милые и где они  
تقصیر نگاتِ که دلم میره دلم میره
Это моя вина, что я скучаю по своему сердцу  
میومدی ولی میمونی تا ابد
Вы пришли, но вы остались навсегда  
غم ته نشین میشه میرن روزای بد
Печаль успокоения уходит в плохие дни  
اون که کنارمی شبیه معجزه اس
Это как чудо рядом со мной  
عشقت برام حیاتیِ مثل نفس
Любовь это жизненная жизнь для меня