دانلود آهنگ جدید سهراب عبدی به نام یه وقتایی

متن آهنگ جدید یه وقتایی - سهراب عبدی

Скачать новую песнюSohrab Abdi Ye Vaghtayi

Текст песни Ye Vaghtayi Sohrab Abdi



یه وقتایی خیلی دلم برات تنگ میشه
Я скучаю по тебе некоторое время
و بدجوری دلم برات بهونه میگیره
И я извиняюсь, что прошу прощения
همیشه میترسم نکنه دنیای بی معرفت

دانلود آهنگ سهراب عبدی به نام یه وقتایی


دانلود آهنگ جدید یه وقتایی از سهراب عبدی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی سهراب عبدی به نام یه وقتایی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید یه وقتایی را با صدای شنیدنی سهراب عبدی دانلود کنید و گوش دهید
سهراب عبدی به نام یه وقتایی متن آهنگ
تکست آهنگ یه وقتایی از سهراب عبدی
Download New Music By Sohrab Abdi Called Ye Vaghtayi
Download New Song By Sohrab Abdi - Ye Vaghtayi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sohrab Abdi Ye Vaghtayi
متن آهنگ سهراب عبدی یه وقتایی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Sohrab Abdi Adında Ye Vaghtayi
Лирика Ye Vaghtayi Sohrab Abdi
скачать песню Ye Vaghtayi - Sohrab Abdi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید سهراب عبدی به نام یه وقتایی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سهراب عبدی به نام یه وقتایی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید یه وقتایی - سهراب عبدی

Yeni şarkı indir Sohrab Abdi Adında Ye Vaghtayi

Şarkı Sözleri Ye Vaghtayi itibaren Sohrab Abdi



یه وقتایی خیلی دلم برات تنگ میشه
Я скучаю по тебе некоторое время
و بدجوری دلم برات بهونه میگیره
И я извиняюсь, что прошу прощения
همیشه میترسم نکنه دنیای بی معرفت
Я всегда боюсь мира без знаний  
یه روز بخواد تو رو از دلم بگیره
Однажды он хочет забрать тебя
  One day he wants to take you away
Однажды он хочет забрать тебя
روزایی که نیستی این دل دیونه بی تو
Дни, что у тебя не будет этого сумасшедшего сердца без тебя  
دیگه حتی حوصله خودمم نداره
Это даже не беспокоит меня
  It doesn't even bother me
Это даже не беспокоит меня
مثل همه شب هام بی تو میشینم
Как и всю ночь сижу без тебя  
پشت این پنجره که شاید بارون بباره
За этим окном может идти дождь
  Behind this window that might rain
За этим окном может идти дождь
وقتی نیستی دلم هی بهونتو میگیره
Когда тебя нет, я скучаю по тебе  
هیشکی نمیتونه جاتو تو دلم بگیره
Хашики не может взять мое сердце
  Hashiki can't take my heart
Хашики не может взять мое сердце
هیشکی مثل من اینجوری دوست نداره
Никто не любит меня так
عشق من به تو یه عشق موندگاره
Моя любовь к тебе - это вечная любовь
آروم میشه قلبم وقتی که میبینم
Когда я увижу тебя, мое сердце успокоится
میایی تو تنهایی سرمو میذاری روشونت
Вы приходите один и оставляете меня одного
وقتی که تو نیستی خیلی بده حالم
Дай мне много, когда тебя нет
این دل دیونه هر روز داره میگیره بهونت
Это сумасшедшее сердце скучает каждый день
هیچی نمیتونه مثل تو و دستات
Ничто не может быть как ты и твои руки
آروم کنه قلبی رو که واسه تو میمیره
Успокойся сердце, которое умирает для тебя
روزایی که تنهام بارون میشه چشمام
Дни, когда идет дождь
از فکر اون چشمای تو باز گریم میگیره
Он сожалеет о мысли твоих глаз