دانلود آهنگ جدید بهرام مردی به نام گیره دلم

متن آهنگ جدید گیره دلم - بهرام مردی

Скачать новую песнюBahram Mardi gire delam

Текст песни gire delam Bahram Mardi



نمیتونم ببینم چشم کسی روش باشه
Я не вижу чьих-либо глаз на метод
آخه دلم دل دیوونه من توو دستاشه
Я просто без ума от тебя
نمیدونم میدونه چقدر دوستش دارم یا نه

دانلود آهنگ بهرام مردی به نام گیره دلم


دانلود آهنگ جدید گیره دلم از بهرام مردی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی بهرام مردی به نام گیره دلم با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید گیره دلم را با صدای شنیدنی بهرام مردی دانلود کنید و گوش دهید
بهرام مردی به نام گیره دلم متن آهنگ
تکست آهنگ گیره دلم از بهرام مردی
Download New Music By Bahram Mardi Called gire delam
Download New Song By Bahram Mardi - gire delam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Bahram Mardi gire delam
متن آهنگ بهرام مردی گیره دلم به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Bahram Mardi Adında gire delam
Лирика gire delam Bahram Mardi
скачать песню gire delam - Bahram Mardi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید بهرام مردی به نام گیره دلم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بهرام مردی به نام گیره دلم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید گیره دلم - بهرام مردی

Yeni şarkı indir Bahram Mardi Adında gire delam

Şarkı Sözleri gire delam itibaren Bahram Mardi



نمیتونم ببینم چشم کسی روش باشه
Я не вижу чьих-либо глаз на метод
آخه دلم دل دیوونه من توو دستاشه
Я просто без ума от тебя
نمیدونم میدونه چقدر دوستش دارم یا نه
Я не знаю как сильно я его люблю или нет
یعنی اونم دوست داره تا آخرش باشه با من
Это означает, что она хочет быть со мной до конца
گره خورده زندگیمون به هم
Наши жизни связаны
نمیتونیم حتی دور شیم یه کم
Мы даже не можем немного передвигаться
به دلت بدجوری گیره دلم
Я очень скучаю по тебе
نمیشه دور باشیم حتی یه کم
Мы не можем быть далеко, даже немного
با هیشکی جز اون دل من جور نشد
Это не соответствовало моему сердцу, кроме как с моим сердцем
انقدر عاشقش بود ازش دور نشد
Он был так влюблен в нее
این احساس یعنی عشق
Это чувство любви
هرجایی که رفت دلم من رفت باهاش
Куда бы она ни пошла, мое сердце ушло с ней
اونم جز خودم هیچ کسو دوست نداشت
Ему не нравился никто, кроме меня