دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آتیش

متن آهنگ جدید آتیش - فرزاد فرزین

Скачать новую песнюFarzad Farzin atish

Текст песни atish Farzad Farzin



من با خودم بستم که تا تهش هستم
Я закрыл себя до дна
فکر تو از سرم نمیره، مغرور و کم طاقتم
Ты не думаешь, что я горжусь тобой
میدونی بد عادتم اما دلم پیش تو گیره

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام آتیش


دانلود آهنگ جدید آتیش از فرزاد فرزین
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی فرزاد فرزین به نام آتیش با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید آتیش را با صدای شنیدنی فرزاد فرزین دانلود کنید و گوش دهید
فرزاد فرزین به نام آتیش متن آهنگ
تکست آهنگ آتیش از فرزاد فرزین
Download New Music By Farzad Farzin Called atish
Download New Song By Farzad Farzin - atish
With Text And Direct Links
Lyrics Music Farzad Farzin atish
متن آهنگ فرزاد فرزین آتیش به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Farzad Farzin Adında atish
Лирика atish Farzad Farzin
скачать песню atish - Farzad Farzin С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آتیش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آتیش با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آتیش - فرزاد فرزین

Yeni şarkı indir Farzad Farzin Adında atish

Şarkı Sözleri atish itibaren Farzad Farzin



من با خودم بستم که تا تهش هستم
Я закрыл себя до дна
فکر تو از سرم نمیره، مغرور و کم طاقتم
Ты не думаешь, что я горжусь тобой
میدونی بد عادتم اما دلم پیش تو گیره
Вы знаете, я плохой, но я скучаю по тебе
بد گیرم سر تو خب پیگیرم
Плохо следовать за вами
یه جورایی درگیرم و بهونتو میگیرم
Я как бы ввязался и получил тебя
دزدیدی دل منو پز میدی
Ты крадешь мое сердце
باشه تو خورشیدی و اصلا به ما تابیدی
Хорошо, ты солнышко, и ты не светил нам
یه دونه حساس من عشق من خاص من
Моя чувствительная моя особая любовь
چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن
Почему мы все сообщаем друг другу
یه دونه من خواستنی عشق دوس داشتنی
Одна вещь, которую я хочу любить
بگو که فقط با منی بذار همه بدونن
Скажи мне просто дай всем знать
بهم ریخت چشاش شهرو حسابی
Подрывные городские глаза
با هر حساب کتابی تو آتیش رو آبی
По любой версии книги вы подожгли синие
خب این بار دیگه دست نگه دار
Так что подожди еще раз
منو کردی گرفتار تو که کشتیمون ای وای
Вы поймали меня, убивая нас, вау