دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام نفس

متن آهنگ جدید نفس - ناصر زینعلی

Скачать новую песнюNaser Zeynali nafas

Текст песни nafas Naser Zeynali



منه دیوونه هوادرات میشم یارت میشم
Я без ума от того, чтобы быть фанатом
تو فقط آروم بگیر خودم پرستارت میشم
Ты просто береги меня как медсестру
آره من رو راست اصلا بی تو نمیتونم گفتم که دیوونم

دانلود آهنگ ناصر زینعلی به نام نفس


دانلود آهنگ جدید نفس از ناصر زینعلی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ناصر زینعلی به نام نفس با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید نفس را با صدای شنیدنی ناصر زینعلی دانلود کنید و گوش دهید
ناصر زینعلی به نام نفس متن آهنگ
تکست آهنگ نفس از ناصر زینعلی
Download New Music By Naser Zeynali Called nafas
Download New Song By Naser Zeynali - nafas
With Text And Direct Links
Lyrics Music Naser Zeynali nafas
متن آهنگ ناصر زینعلی نفس به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Naser Zeynali Adında nafas
Лирика nafas Naser Zeynali
скачать песню nafas - Naser Zeynali С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام نفس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام نفس با کیفیت 128

متن آهنگ جدید نفس - ناصر زینعلی

Yeni şarkı indir Naser Zeynali Adında nafas

Şarkı Sözleri nafas itibaren Naser Zeynali



منه دیوونه هوادرات میشم یارت میشم
Я без ума от того, чтобы быть фанатом
تو فقط آروم بگیر خودم پرستارت میشم
Ты просто береги меня как медсестру
آره من رو راست اصلا بی تو نمیتونم گفتم که دیوونم
Да, я не могу сказать тебе правильно без твоего безумия
کادوی دلخواهتو بهت بلد نیستم بدم
Я не знаю, как сделать тебе твой любимый подарок
مثل تو دوست داشتنو تو حرف بلد نیستم بگم
Я люблю тебя как не знаю что сказать
اما رو راستم و قلبم کف دستم هست
Но я прав, и мое сердце в моей ладони
من تو ظاهر تلختم اما توو دلم برعکس
Я был горьким на вид, но в моем сердце
نفس تو که نیستی این هوا خفس
Ваше дыхание, что вы не
منو در بیار از این قفس دل من برا توئه و بس
Вытащи меня из этой клетки для моего сердца
من یه بچم مهربونیات بزرگم میکنه
Я сделаю тебя большим мальчиком
با تو راه رفتن منو توو چشم مردم میکنه
Прогулка с тобой заставляет меня видеть людей
کاری کردی پیش تو احساس آرامش کنم
Вы заставили меня чувствовать себя комфортно с вами
واسه من افته ولی میخوام ازت خواهش کنم
Это зависит от меня, но я хочу спросить вас