دانلود آهنگ جدید میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من

متن آهنگ جدید نبض قلب من - میثم خواجه وندی

Скачать новую песнюMeysam Khajevandi Nabze Ghalbe Man

Текст песни Nabze Ghalbe Man Meysam Khajevandi



تو چشمات یه حسه نباشی قلب من بی تو میمیره
Не будь придурком в глазах. Мое сердце умирает без тебя  
بخوام من نمیشه جای تو رو تو قلب من هیشکی بگیره
Жаль, что я не мог занять твое место в моем сердце  
از منو این دلم نرو ساده رد نشو

دانلود آهنگ میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من


دانلود آهنگ جدید نبض قلب من از میثم خواجه وندی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید نبض قلب من را با صدای شنیدنی میثم خواجه وندی دانلود کنید و گوش دهید
میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من متن آهنگ
تکست آهنگ نبض قلب من از میثم خواجه وندی
Download New Music By Meysam Khajevandi Called Nabze Ghalbe Man
Download New Song By Meysam Khajevandi - Nabze Ghalbe Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Meysam Khajevandi Nabze Ghalbe Man
متن آهنگ میثم خواجه وندی نبض قلب من به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Meysam Khajevandi Adında Nabze Ghalbe Man
Лирика Nabze Ghalbe Man Meysam Khajevandi
скачать песню Nabze Ghalbe Man - Meysam Khajevandi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید میثم خواجه وندی به نام نبض قلب من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید نبض قلب من - میثم خواجه وندی

Yeni şarkı indir Meysam Khajevandi Adında Nabze Ghalbe Man

Şarkı Sözleri Nabze Ghalbe Man itibaren Meysam Khajevandi



تو چشمات یه حسه نباشی قلب من بی تو میمیره
Не будь придурком в глазах. Мое сердце умирает без тебя  
بخوام من نمیشه جای تو رو تو قلب من هیشکی بگیره
Жаль, что я не мог занять твое место в моем сердце  
از منو این دلم نرو ساده رد نشو
Не пропустите это простое меню  
بگو موندی نبض قلب من
Скажи пульс моего сердца  
من دیکه چشمام و بستم زیر بارون نشستم
Я сидел под дождем под глазами и закрыл глаза  
ببین عاشقت شدم
Смотри, я влюбился в тебя  
من بی تو آروم ندارم جز تو کی و دارم
У меня нет с вами мира, кроме как когда и что у меня есть  
عاشقت شدم
Я влюбился в тебя  
تو کلی خاطره داری باهام همچیت و که ریختی به پام
У тебя много воспоминаний обо мне, и ты будешь баловать меня  
تو بارون این شبایی نم شرجی ساحل هایی نگو نه
Не говори пляжей в эту дождливую ночь  
هیچی نمیشه ..
Ничего ..