دانلود آهنگ جدید علی بینایی به نام دورو

متن آهنگ جدید دورو - علی بینایی

Скачать новую песнюAli Binaei do roo

Текст песни do roo Ali Binaei



من که رو بودم باهات با من چرا
Почему я был с тобой
چرا این بغضو گذاشتی توو صدام
Почему ты назвал это Саддам Саддам
پس چرا گفتی که بحثم فرق داره با تموم آدمها

دانلود آهنگ علی بینایی به نام دورو


دانلود آهنگ جدید دورو از علی بینایی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی بینایی به نام دورو با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دورو را با صدای شنیدنی علی بینایی دانلود کنید و گوش دهید
علی بینایی به نام دورو متن آهنگ
تکست آهنگ دورو از علی بینایی
Download New Music By Ali Binaei Called do roo
Download New Song By Ali Binaei - do roo
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Binaei do roo
متن آهنگ علی بینایی دورو به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Ali Binaei Adında do roo
Лирика do roo Ali Binaei
скачать песню do roo - Ali Binaei С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید علی بینایی به نام دورو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی بینایی به نام دورو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دورو - علی بینایی

Yeni şarkı indir Ali Binaei Adında do roo

Şarkı Sözleri do roo itibaren Ali Binaei



من که رو بودم باهات با من چرا
Почему я был с тобой
چرا این بغضو گذاشتی توو صدام
Почему ты назвал это Саддам Саддам
پس چرا گفتی که بحثم فرق داره با تموم آدمها
Так почему вы сказали, что мой аргумент отличается от всех людей
چقدر با عشق نگاه کردم بهت شاید بلرزه اون دلت
Сколько я смотрел на тебя с любовью, может, ты потряс это сердце
اما تو قلبت انگاری از جنس سنگه
Но ты беззаботный
داغون کردی قلبمو صدبار بهت گفتم نرو
Ты сделал мне больно. Я сказал тебе, что мое сердце не ушло
عشق منو تو فقط از بیرون قشنگه
Моя любовь прекрасна только снаружи
آخه لعنتی دله چرا میکنی ولش
Черт, зачем ты это делаешь
مگه میشه یهو بری نباشی اینجوری بشه تهش
Ты не можешь просто так уйти?
هرچی خواستی گفتی به من فکر کردی من آهنم
Что бы вы ни говорили, вы думали, что я железный
خودتو نذاشتی جای من نگفتی من میشکنم
Вы не впустили меня. Вы не сказали, что я сломаюсь