دانلود آهنگ جدید حمید نفر به نام آره عشقه

متن آهنگ جدید آره عشقه - حمید نفر

Скачать новую песнюHamid Nafar Are Eshghe

Текст песни Are Eshghe Hamid Nafar



چه اسمی داره این حال عجیبم چه اسمی داره این دیوونه بازی
Как это называется, но мне интересно, как называется эта сумасшедшая игра?
گذشتم از همه از هرچی دارم که تو دنیای فردامو بسازی
Прежде всего, у меня есть все, что вы можете сделать в мире завтрашнего дня
چه اسمی داره این دلشوره هایی که بی تو توی تنهاییم میگیرم

دانلود آهنگ حمید نفر به نام آره عشقه


دانلود آهنگ جدید آره عشقه از حمید نفر
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی حمید نفر به نام آره عشقه با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید آره عشقه را با صدای شنیدنی حمید نفر دانلود کنید و گوش دهید
حمید نفر به نام آره عشقه متن آهنگ
تکست آهنگ آره عشقه از حمید نفر
Download New Music By Hamid Nafar Called Are Eshghe
Download New Song By Hamid Nafar - Are Eshghe
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamid Nafar Are Eshghe
متن آهنگ حمید نفر آره عشقه به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Hamid Nafar Adında Are Eshghe
Лирика Are Eshghe Hamid Nafar
скачать песню Are Eshghe - Hamid Nafar С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید حمید نفر به نام آره عشقه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حمید نفر به نام آره عشقه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آره عشقه - حمید نفر

Yeni şarkı indir Hamid Nafar Adında Are Eshghe

Şarkı Sözleri Are Eshghe itibaren Hamid Nafar



چه اسمی داره این حال عجیبم چه اسمی داره این دیوونه بازی
Как это называется, но мне интересно, как называется эта сумасшедшая игра?
گذشتم از همه از هرچی دارم که تو دنیای فردامو بسازی
Прежде всего, у меня есть все, что вы можете сделать в мире завтрашнего дня
چه اسمی داره این دلشوره هایی که بی تو توی تنهاییم میگیرم
Как зовут этих возлюбленных, я беру с собой наедине
تو خوابم توی بیداریم نباشی یه لحظه هم نمیتونم میمیرم
Ты спишь в пробуждении. Не будь минуты, я не могу умереть.
آره عشق همین حسی که درگیرش شدم آره عشق که اینجوری من از من بیخودم
Да, я люблю то же чувство, что и я, да, люблю, так что я шучу
چه حس بی نظیری داره این حال عجیب چه عشقیه که حتی من گذشتم از خودم
Какое прекрасное чувство - иметь эту странную, но такую ​​большую любовь, которую я даже передал.
تو چشمات معنیه روزای خوبن که خالی بوده جاشون توی دنیام
Твои глаза означают хорошие дни, которые пусты в моем мире
واسه لبخند تو جونمو میدم واسه بودن تو دنیارو میخوام
За улыбку в моей жизни я хочу, чтобы ты был миром
قراره روز و شبهامو که هیچی تموم لحظه هامو تو بسازی
Ты сделаешь мой день и ночь ничем иным, как своим моментом
خراب کردم منه قبل از خودت رو که این دیوونه رو از نو بسازی
Это разрушило меня, прежде чем вы восстановить этот сумасшедший