دانلود آهنگ جدید مسعود دانیالی به نام یار کی بودی

متن آهنگ جدید یار کی بودی - مسعود دانیالی

Скачать новую песнюMasoud Daniyali yare ke boodi

Текст песни yare ke boodi Masoud Daniyali



آن شب که تو بی من بودی گل ناز
В ту прекрасную ночь ты был без меня
آن بزم طلایی بگو یار که بودی
Скажи этому золотому мальчику, что ты был
آن شب که فکندی جان من بی دل

دانلود آهنگ مسعود دانیالی به نام یار کی بودی


دانلود آهنگ جدید یار کی بودی از مسعود دانیالی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مسعود دانیالی به نام یار کی بودی با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید یار کی بودی را با صدای شنیدنی مسعود دانیالی دانلود کنید و گوش دهید
مسعود دانیالی به نام یار کی بودی متن آهنگ
تکست آهنگ یار کی بودی از مسعود دانیالی
Download New Music By Masoud Daniyali Called yare ke boodi
Download New Song By Masoud Daniyali - yare ke boodi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Masoud Daniyali yare ke boodi
متن آهنگ مسعود دانیالی یار کی بودی به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Masoud Daniyali Adında yare ke boodi
Лирика yare ke boodi Masoud Daniyali
скачать песню yare ke boodi - Masoud Daniyali С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مسعود دانیالی به نام یار کی بودی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مسعود دانیالی به نام یار کی بودی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید یار کی بودی - مسعود دانیالی

Yeni şarkı indir Masoud Daniyali Adında yare ke boodi

Şarkı Sözleri yare ke boodi itibaren Masoud Daniyali



آن شب که تو بی من بودی گل ناز
В ту прекрасную ночь ты был без меня
آن بزم طلایی بگو یار که بودی
Скажи этому золотому мальчику, что ты был
آن شب که فکندی جان من بی دل
Той ночью мое сердце колотилось
در سوز جدایی گرفتار که بودی
Вы попали в разделение, которое вы были
آغوشت در رقص طرب جای که بود
Где было твое объятие в чечетке
در گوشت آوای دل آرای که بود
Это было в голосе бреда
بی من ات بالای بلا کجا خرامی
Где ты на вершине Беллы
بی من از مینای لبت که باده نوشی
Не пей из эмали рта
بی من چه لبی بوسه زد از روی هوس
Что за поцелуй меня поцеловал без тяги
بر رخت ای ماه جهان تاب
Сияющий на луне мира
بی من تو بگو لرزش غم از چه
Скажи мне, что дрожь грусти
در افکندی بر آن گیسوی بی تاب
Брось эту нетерпеливую улыбку
بیا تا که به اشک غم ز گلبرگ
Давай пока печальные слезы лепестков
غمت شویم من آن گرد گنه را
Посмотрим правде в глаза, этот мусорный ящик
بیا جان مرا بستان مکن شعله
Давай забери мою жизнь Не пламя
صفت بر جان تو آن نور نگه را
Держи в своей жизни этот свет