دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی به نام گریه نکن

متن آهنگ جدید گریه نکن - میلاد بهشتی

Скачать новую песнюMilad Beheshti Gerye Nakon

Текст песни Gerye Nakon Milad Beheshti



من خیلی وقته توبه کردم که دنبال تو دیگه نگردم
Я давно раскаялся, что больше не ищу тебя
چقدر بدون تو گریه کردم
Как я плакал без тебя
تا این حد انتظار نداشتم که آلوده خنده هات شم

دانلود آهنگ میلاد بهشتی به نام گریه نکن


دانلود آهنگ جدید گریه نکن از میلاد بهشتی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی میلاد بهشتی به نام گریه نکن با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید گریه نکن را با صدای شنیدنی میلاد بهشتی دانلود کنید و گوش دهید
میلاد بهشتی به نام گریه نکن متن آهنگ
تکست آهنگ گریه نکن از میلاد بهشتی
Download New Music By Milad Beheshti Called Gerye Nakon
Download New Song By Milad Beheshti - Gerye Nakon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Milad Beheshti Gerye Nakon
متن آهنگ میلاد بهشتی گریه نکن به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Milad Beheshti Adında Gerye Nakon
Лирика Gerye Nakon Milad Beheshti
скачать песню Gerye Nakon - Milad Beheshti С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی به نام گریه نکن با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی به نام گریه نکن با کیفیت 128

متن آهنگ جدید گریه نکن - میلاد بهشتی

Yeni şarkı indir Milad Beheshti Adında Gerye Nakon

Şarkı Sözleri Gerye Nakon itibaren Milad Beheshti



من خیلی وقته توبه کردم که دنبال تو دیگه نگردم
Я давно раскаялся, что больше не ищу тебя
چقدر بدون تو گریه کردم
Как я плакал без тебя
تا این حد انتظار نداشتم که آلوده خنده هات شم
Я не ожидал быть настолько зараженным твоим смехом
کجایی آخه من فدات شم
Где ты мой Федат?
اگه دیدی یکی شبیه منه کنارت رد شد گریه نکن
Если вы увидите кого-то вроде меня, вас отвергнут. Не плачь
اگه عکس دوتایمونو دیدی و حالت بد شد گریه نکن
Если вы видите двойное фото и не плачете, не плачь
اگه دیدی تنهایی برات بزرگترین درد شد گریه نکن
Если ты видишь, что одиночество - твоя самая большая боль, не плачь
فقط قول بده قلبتو بعد من به هیشکی هدیه نکن
Просто пообещай свое сердце, тогда не дай мне подарок
گریه نکن اگه یاد من افتادی تو خودت اینو یاد من دادی
Не плачь, если помнишь меня Ты напомнил мне об этом
برم یا که نرم مساله ایی نیست که ازت دل بکنم
Пропускать или не быть мягким является проблемой, которую я скучаю
تو ببری یا من ببرم پاک کنمت از سرم
Забери меня отсюда, или я выберу тебя из головы
فرق ما اینکه دو یه دختری و من پسرم
Наша разница в том, что две девочки и я мальчики
نمیتونم گذشته هارو مث تو از یاد ببرم
Я не могу забыть твое прошлое, как ты
داد بزنم که چی بشه مگه من ازت بالاترم
Кричи что будет, если я выше тебя
ما که اصلاً چیزی نیستیم بزرگ خداست بالاسرم
Мы, кто ничто, - великий Бог свыше
دنیارو بهم زدن همینجوریم میره تا آخرم
Мы собираемся в конечном итоге, как это
نگو یه روز خوب میاد اصلاً نمیشه باورم
Не говори, что будет хороший день, я не могу в это поверить