دانلود آهنگ جدید مجتبی عرشیان فر به نام دریای من باش

متن آهنگ جدید دریای من باش - مجتبی عرشیان فر

Скачать новую песнюMojtaba Arshianfar daryaye man bash

Текст песни daryaye man bash Mojtaba Arshianfar



دریای من باش تا که من غرق تو باشم
Будь моим морем, чтобы я мог погрузиться в тебя
تو ماه من باش تا که من محو تو باشم
Будь моей луной, пока я не уйду
تو شمع من شو پروانه باشم درمان من شو درد تو باشم

دانلود آهنگ مجتبی عرشیان فر به نام دریای من باش


دانلود آهنگ جدید دریای من باش از مجتبی عرشیان فر
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مجتبی عرشیان فر به نام دریای من باش با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید دریای من باش را با صدای شنیدنی مجتبی عرشیان فر دانلود کنید و گوش دهید
مجتبی عرشیان فر به نام دریای من باش متن آهنگ
تکست آهنگ دریای من باش از مجتبی عرشیان فر
Download New Music By Mojtaba Arshianfar Called daryaye man bash
Download New Song By Mojtaba Arshianfar - daryaye man bash
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mojtaba Arshianfar daryaye man bash
متن آهنگ مجتبی عرشیان فر دریای من باش به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Mojtaba Arshianfar Adında daryaye man bash
Лирика daryaye man bash Mojtaba Arshianfar
скачать песню daryaye man bash - Mojtaba Arshianfar С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مجتبی عرشیان فر به نام دریای من باش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مجتبی عرشیان فر به نام دریای من باش با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دریای من باش - مجتبی عرشیان فر

Yeni şarkı indir Mojtaba Arshianfar Adında daryaye man bash

Şarkı Sözleri daryaye man bash itibaren Mojtaba Arshianfar



دریای من باش تا که من غرق تو باشم
Будь моим морем, чтобы я мог погрузиться в тебя
تو ماه من باش تا که من محو تو باشم
Будь моей луной, пока я не уйду
تو شمع من شو پروانه باشم درمان من شو درد تو باشم
Будь моей свечой Будь бабочкой Лечи меня Будь своей болью
وقتی بری سر به روی کدوم شونه ای
Когда вы идете с ног до головы
که مثل شونه های تو باشه بذارم
Быть как твои плечи
وقتی بری بارون چشمامو توی
Когда ты идешь под дождь, мои глаза смотрят на тебя
آغوش کی باز ببارم ببارم ببارم
Когда я снова обниму
پروانه وار دور تو گشتم و سوختم
Я оглянулся на бабочку и сгорел
از عشقتم اما کنارم نماندی
Моей любви, но не поддерживай меня
بسته به چشمان زیبای تو بودم و
Я был близко к твоим красивым глазам и
عاشقت بودم اما تو ماهم نماندی نماندی
Я любил тебя, но ты не остался со мной