دانلود آهنگ جدید مرتضی محمدی به نام بی تکرار

متن آهنگ جدید بی تکرار - مرتضی محمدی

Скачать новую песнюMorteza Mohammadi Bi Tekrar

Текст песни Bi Tekrar Morteza Mohammadi



مرا دورم کن از خودم من درگیرت شدم
Держи меня подальше от себя, я ввязался
چون در جانی از خود بی خودم
Потому что в жизни у меня нет себя
مرا یادم کن بی هوا بردی دل را کجا

دانلود آهنگ مرتضی محمدی به نام بی تکرار


دانلود آهنگ جدید بی تکرار از مرتضی محمدی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مرتضی محمدی به نام بی تکرار با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید بی تکرار را با صدای شنیدنی مرتضی محمدی دانلود کنید و گوش دهید
مرتضی محمدی به نام بی تکرار متن آهنگ
تکست آهنگ بی تکرار از مرتضی محمدی
Download New Music By Morteza Mohammadi Called Bi Tekrar
Download New Song By Morteza Mohammadi - Bi Tekrar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Morteza Mohammadi Bi Tekrar
متن آهنگ مرتضی محمدی بی تکرار به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Morteza Mohammadi Adında Bi Tekrar
Лирика Bi Tekrar Morteza Mohammadi
скачать песню Bi Tekrar - Morteza Mohammadi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید مرتضی محمدی به نام بی تکرار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مرتضی محمدی به نام بی تکرار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بی تکرار - مرتضی محمدی

Yeni şarkı indir Morteza Mohammadi Adında Bi Tekrar

Şarkı Sözleri Bi Tekrar itibaren Morteza Mohammadi



مرا دورم کن از خودم من درگیرت شدم
Держи меня подальше от себя, я ввязался
چون در جانی از خود بی خودم
Потому что в жизни у меня нет себя
مرا یادم کن بی هوا بردی دل را کجا
Напомни мне, где ты взял свое сердце
گر عاشق نیستی عاشق کردی چرا
Если вы не любите, почему вы любили
ای بی تکرار ترین من به قلب من سری بزن
Возьми мое сердце на мой самый повторный eBay
تو هر بهانه ام بیا دری بزن
Подойди ко мне в дверь каждый повод
ای بی تکرار ترین نگاه رسم من از دلت
Самый повторяющийся взгляд, который я когда-либо делал из твоего сердца  
به ما تو ماه من بمان بدون تو شوم سیاه
Позволь нам остаться на моей луне без тебя, черный