دانلود آهنگ جدید امید آمری به نام انکار

متن آهنگ جدید انکار - امید آمری

Скачать новую песнюOmid Ameri enkar

Текст песни enkar Omid Ameri



من شدم از عشق تو بیمار و تو انگار نه انگار
Мне надоела твоя любовь, а ты выглядишь как нет
رفتن تو پیش همه میکنم انکار و تو انگار نه انگار
Я отрицаю, что иду ко всем вам, и кажется, что нет
انگار نه انگار که جات توو دلم محفوظه

دانلود آهنگ امید آمری به نام انکار


دانلود آهنگ جدید انکار از امید آمری
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امید آمری به نام انکار با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید انکار را با صدای شنیدنی امید آمری دانلود کنید و گوش دهید
امید آمری به نام انکار متن آهنگ
تکست آهنگ انکار از امید آمری
Download New Music By Omid Ameri Called enkar
Download New Song By Omid Ameri - enkar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Omid Ameri enkar
متن آهنگ امید آمری انکار به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Omid Ameri Adında enkar
Лирика enkar Omid Ameri
скачать песню enkar - Omid Ameri С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید امید آمری به نام انکار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امید آمری به نام انکار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید انکار - امید آمری

Yeni şarkı indir Omid Ameri Adında enkar

Şarkı Sözleri enkar itibaren Omid Ameri



من شدم از عشق تو بیمار و تو انگار نه انگار
Мне надоела твоя любовь, а ты выглядишь как нет
رفتن تو پیش همه میکنم انکار و تو انگار نه انگار
Я отрицаю, что иду ко всем вам, и кажется, что нет
انگار نه انگار که جات توو دلم محفوظه
Как будто я потерял свое сердце в контейнере
با این همه بازم به من شک داری دلم میسوزه
Тем не менее, я сомневаюсь, что мое сердце горит
انگار نه انگار فقط و فقط توو دنیا
Это как если бы ты был единственным в мире
خوشبخت کردن قلبم دست تو رو میبوسه
Счастье заставляет мое сердце целовать твою руку
انگار نه انگار دل من پیش تو گیره
Это не так, как будто мое сердце цепляется за тебя
خبر نداری هردم سراغتو میگیره
Ты понятия не имеешь каждый раз, когда тебя бьют
انگار نه انگار یکی بی تو از دست میریه
Похоже, никто не будет скучать по тебе
شاید به تو مربوط نیست کار قسمت و تقدیره
Может быть, это не ваша работа
کامل اگه نیستم خودم عاشقتم کاملا
Идеально, если я не влюблен в себя
واسه دل دریایی من چشمات مثل ساحلن
Для моего морского сердца, твои глаза как пляж
همه وجودم اگه خسته از این فاصله است
Все мое существо, если я устал от этого расстояния
با این همه بازم برت اهمیت قائلم
Тем не менее, я все еще забочусь о Берте
میدونی بی تو میمیرم اما میری باز خنده خنده
Ты знаешь, что я умру без тебя, но ты снова будешь смеяться
جرم اینجوری رفتن تو مساوی قتل عمده
Преступление в том, чтобы идти, как это равносильно крупному убийству
کاش میگفتی توی بی احساس نمیکنی یه لحظه یادم
Я хотел бы, чтобы вы не чувствовали себя оцепенелыми
تا من لعنتی اینطور بهت دل نمیدادم
Пока я не трахну тебя