دانلود آهنگ جدید شاهین بنان به نام عمرا

متن آهنگ جدید عمرا - شاهین بنان

Скачать новую песнюShahin Banan Omran

Текст песни Omran Shahin Banan



رفت و سراغم نیومد دنیا بازم کارشو کرد
Мир снова начал работать
اون که دلم میره براش نشونه گرفت قلبمو زد بی تو بده
Вот что я чувствую к нему
ه حالم جمعه توی دلم غمای عالم تو که نباشی نمیخوام دنیارم

دانلود آهنگ شاهین بنان به نام عمرا


دانلود آهنگ جدید عمرا از شاهین بنان
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی شاهین بنان به نام عمرا با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید عمرا را با صدای شنیدنی شاهین بنان دانلود کنید و گوش دهید
شاهین بنان به نام عمرا متن آهنگ
تکست آهنگ عمرا از شاهین بنان
Download New Music By Shahin Banan Called Omran
Download New Song By Shahin Banan - Omran
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shahin Banan Omran
متن آهنگ شاهین بنان عمرا به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Shahin Banan Adında Omran
Лирика Omran Shahin Banan
скачать песню Omran - Shahin Banan С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید شاهین بنان به نام عمرا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شاهین بنان به نام عمرا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عمرا - شاهین بنان

Yeni şarkı indir Shahin Banan Adında Omran

Şarkı Sözleri Omran itibaren Shahin Banan



رفت و سراغم نیومد دنیا بازم کارشو کرد
Мир снова начал работать
اون که دلم میره براش نشونه گرفت قلبمو زد بی تو بده
Вот что я чувствую к нему
ه حالم جمعه توی دلم غمای عالم تو که نباشی نمیخوام دنیارم
И теперь, в пятницу, в моем сердце мира ты не хочешь быть миром
دیگه عمرا تا آخره عمرم بعده تو من عاشق شم
Я влюблен в тебя до конца моей жизни
دیگه عمرا بدون تو عمرا اون آدم سابق شم
Без тебя я не был бы тем стариком без тебя
دیگه خستم من از همه خستم بی تو ته بن بستم
Я устал от этого
دیگه بستم به رو همه بستم در دلو من خستم
Я связал все это и устал в моем аквариуме