دانلود آهنگ جدید ایمان سعیدی به نام ناخودآگاه

متن آهنگ جدید ناخودآگاه - ایمان سعیدی

Скачать новую песнюIman Saeedi Nakhodagah

Текст песни Nakhodagah Iman Saeedi



همه چی با تو قشنگه همه جا با تو بهشته
Все прекрасно с тобой Небеса с тобой повсюду  
دست من واژه به واژه اسم زیباتو نوشته
Моя рука написала слово в слово ваше красивое имя
تو همیشه ماه منی و پشتش متنه ستاره با من

دانلود آهنگ ایمان سعیدی به نام ناخودآگاه


دانلود آهنگ جدید ناخودآگاه از ایمان سعیدی
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ایمان سعیدی به نام ناخودآگاه با کیفیت اصلی و اورجینال و رایگان لینک مستقیم و پر سرعت
هم اکنون ترانه جدید ناخودآگاه را با صدای شنیدنی ایمان سعیدی دانلود کنید و گوش دهید
ایمان سعیدی به نام ناخودآگاه متن آهنگ
تکست آهنگ ناخودآگاه از ایمان سعیدی
Download New Music By Iman Saeedi Called Nakhodagah
Download New Song By Iman Saeedi - Nakhodagah
With Text And Direct Links
Lyrics Music Iman Saeedi Nakhodagah
متن آهنگ ایمان سعیدی ناخودآگاه به صورت فارسی - روسی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
Скачать новую песню Iman Saeedi Adında Nakhodagah
Лирика Nakhodagah Iman Saeedi
скачать песню Nakhodagah - Iman Saeedi С прямым подключением


دانلود آهنگ جدید ایمان سعیدی به نام ناخودآگاه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ایمان سعیدی به نام ناخودآگاه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ناخودآگاه - ایمان سعیدی

Yeni şarkı indir Iman Saeedi Adında Nakhodagah

Şarkı Sözleri Nakhodagah itibaren Iman Saeedi



همه چی با تو قشنگه همه جا با تو بهشته
Все прекрасно с тобой Небеса с тобой повсюду  
دست من واژه به واژه اسم زیباتو نوشته
Моя рука написала слово в слово ваше красивое имя
تو همیشه ماه منی و پشتش متنه ستاره با من
Ты всегда моя луна, и задняя часть звезды со мной
این یکبارو عاشقم شو موندن دوباره با من
Люби меня еще раз, оставайся со мной снова
سمت رویا تو میرم مقصد راه منی تو
Я иду к месту твоей мечты
به خیالت گره خوردم نا خودآگاه منی تو
Я увлекся фантазией не осознавать тебя
خنده های بی دلیل و گاه و بی گاه منی تو
Вы не посмешище, а иногда посмешище
نفسم عطرتو داره ناخودآگاه منی تو
Запах духов не осознает тебя
من از ابتدای قصه فکر لبخند تو بودم
Я думал о твоей улыбке с самого начала истории
تو خود ترانه بودی من فقط تورو سرودم
Ты была песней, которую я только что спел тебе
با خیال تو جهانم با کلاس و اطلسی شد
Представьте себя в моем мире с классом и атласом
مگه عاشق ترین از اینم میشه عاشق کسی شد
Если бы я только мог влюбиться в кого-то